Milton Reeves a jeho osmikolový pokus

5 komentářů

Yarda
6. února • 8:31
Vana666
6. února • 10:21

a moc se neujalyale dovedl bych si představit že třeba po hrbolaté cestě pojede vícekolové auto citelně pohodlněji. Akorát že konstrukčně to je na dnešní standardy trochu problém

Jiri  Vlasimsky
6. února • 14:01

Ano, byly to "Tyrellky" a špatné opravdu nebyly. viz en.wikipedia.org ...

tazzz
6. února • 12:54

Ono ani tak nejde o konstrukční problémy jako spíše o navýšení výrobních nákladů.Čím složitější, tím dražší (stačí vzpomenout na víceprvkové zadní nápravy u Golfu V, zvýšená finální cena celého auta a problém s prodejem) se neslučuje s hlavním mottem všech výrobců - levně vyrobit, draze prodat.

eLzyx
6. února • 12:00

na dnešní poměry je vhodný tak akorát pásák. Do některých děr by zapadly i obě přední nápravy najednou.

Doporučujeme

Články odjinud