Milionové Lambo pohltily plameny za méně než 60 sekund

Dvoumístné kupé Lamborghini Miura SV z roku 1971 vzplálo v Actonu, na západě Londýna. I když byli hasiči na místě během krátké chvíle, nejhoršímu už nedokázali zabránit. Vůz v hodnotě jednoho milionu liber se proměnil v čoudící hromadu plechu.

Lamborghini Miura je považován za první světový supersport. Bylo zhotoveno jen 764 těchto sportovních vozů. Představený byl v roce 1966 na ženevském autosalonu a vyráběl se do roku 1972. V době svého vzniku to byl nejrychlejší sériově vyráběný vůz světa.

Vůz zachycený na videu byl vyráběný v letech 1971 a 1972. Měl dvanáctiválcový motor 3,9 l o výkonu 283 kW (380 k) a dosahoval maximální rychlosti 276 km/h.

V letech minulých si bohužel tento sporťák získal nechvalnou proslulost, dost často se ocital v plamenech. Ne nadarmo bylo jeho vlastníkům doporučováno, aby s sebou vozili ve voze hasicí přístroj.

Zdá se, že majitel vozu, který vzplál v Actonu, toto doporučení hrubě podcenil...

 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek