Michael Schumacher to udělal, vrací se do Formule 1

Když jsem včera psal krátkou zprávu o tom, že by se Michael Schumacher mohl vrátit do kokpitu závodní formule 1 Ferrrari, který po něsťastné nehodě při nedělní velké ceně Maďarska musel uvolnit Felipe Massa, byla to spekulace a tak trochu zbožné přání. Myslím, že je celkem jedno, jestli patříte mezi příznivce německého pilota, nebo jeho odpůrce, museli byste jej zřejmě absolutně nenávidět, abyste nechtěli vidět, jak znovu usedne za volant Formule 1 a ukáže, jak se ve čtyřiceti letech popasuje se současnou technikou a konkurencí.

Já jsem si to přál, ale řeknu vám zcela otevřeně, že jsem tomu sám nevěřil. Předpokládal jsem, že on i Ferrari budou tak čtrnáct dní váhat, užijí si přízně médií, která nemají v létě o čem informovat, a pomohou trochu propagaci svých obchodní partnerů jejichž loga se skví na čemkoli, v čem se na veřejnosti objeví. Poté přijde jen lítostivé prohlášení, že Schumacher ještě není fit po jarní nehodě na motocyklu a na Massově sedadle se objeví někdo úplně jiný.

Jenže to jsem se pletl a pokud jste si mysleli totéž, vypálil i vám Schumacher rybník. „Setkal jsem se dnes se Stefanem Domenicalim a Lucou di Montezemolo (šéf stáje Formule 1 Ferrari a šéf celého Ferrari - pozn. red.) a rozhodli jsme se, že se připravím zastoupit Felipeho,” oznámil před pár hodinami sedminásobný šampion Formule 1. A pokračoval: „Ačkoli je pravdou, že Formule 1 pro mě byla na dlouhou dobu uzavřenou kapitolou, je také pravdou, že z důvodu loajality k týmu nemohu ignorovat tuto nešťastnou situaci. A jako soutěživý člověk se velmi těším na to, jak budu čelit této výzvě.”

Schumiho prohlášení potvrdilo ve svém komentáři i Ferrari, které se svou nehasnoucí hvězdou počítá pro libovolný počet závodů letošní sezóny, po které nebude připraven na návrat Felipe Massa.

Německý matador by tak po absolvování nezbytné fyzické přípravy měl usednout zpátky do monopostu Ferrari již při následující velké ceně Evropy ve Valencii 23. srpna. Půjde nesporně o jeden z historických momentů F1, takové návraty se nestávají často. A jestliže jste Formuli 1 alespoň někdy v minulosti sledovali, němeli byste u něj chybět...

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků