Michael Schumacher se možná vrátí do Formule 1, alespoň na chvíli

Neuvěřitelně smolnou nehodu zažil Felipe Massa při kvalifikaci na víkendovou velkou cenu Maďarska. Jaké neštěstí Massu potkalo, si můžete prohlédnout na přiloženém videu - do přilby jej zasáhla malá pružina, odlétnuvší z vozu jeho krajana Rubense Barichella, která mu způsobila ošklivé zranění hlavy. Zranění vicemistra světa Formule 1 se naštěstí neukázala být kritická a po několika operacích si snad již můžeme být jisti, že brazilský pilot tento incident ve zdraví přežije.

Jasné ale je i to, že Massa si minimálně na pár měsíců od závodění odpočine, což znamená, že jeho sedadlo v rudém voze bude na nějakou chvíli volné. Ještě o víkendu se tak rozvířila vlna spekulací o tom, kdo by mohl jeho místo zaujmout. Na přetřes přišla celá řada jmen od testovacích pilotů Ferrari až po Fernanda Alonsa, novináře ale rychle napadl i jeden opravdu zajímavý záskok - sedminásobný mistr světa Michael Schumacher.

Zpočátku se to zdálo být jako pouhá spekulace, navíc záhy po jejím vyslovení takovou možnost rezolutně popřel Schumacherovo manažer Willi Weber. Jenže s odstupem času se něco takového nejeví být jako nemožné. Šéf stáje Ferrari Stefano Domenicali včera odmítl popřít možnost, že by se Schumacher do kokpitu závodního Ferrari mohl vrátit. „Bylo by chybou v tuto chvíli říci ano nebo ne,” sdělil Domenicali německým novinářům. Podobným způsobem navíc vystoupil i samotný Schumacher. Ústy své mluvčí Sabine Kehm vzkázal tisku, že se nechystá vydat v této věci žádné prohlášení během následujících dnů a že osobně dočasný comeback nevylučuje.

Je otázkou, zda si jen lidé kolem Ferrari a Schumachera hrají s tiskem, zvlášť pro ten německý je to v okurkové sezóně jistě skvělé téma. Schumi je už poměrně dlouho mimo špičkový motorsport a ač řídit jistě nezapomněl, jeho kondice už asi nebude jako bývala. Na druhou stranu by to byl pro dnešní rozhádanou F1 balzám, který by k ní jistě přitáhl zpět spoustu zhrzených příznivců. I já bych se na jednoho z nejlepších pilotů historie znovu v akci rád podíval...

Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků