MG5: třetí střípek v mozaice je zde

Číňané představují třetí model britské značky MG, který vzniknul pod jejich vedením.

Nabízíme vám první snímky třetího modelu znovuzrozené značky MG (Morris Garage), jejíž tradice byla obnovena čínským koncernem Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Také tento model vzniknul v britském vývojovém centru a prodávat se bude pod poznačením MG5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový čínský kompakt s anglickým jménem: MG5

Již podle jednoduchého označení je tedy jasné, že na trhu doplní již prodávané kompakty MG3, vycházející z někdejší studie Zero, a střední sedany MG6, jež svým způsobem vynikly velmi slušným výsledkem v poslední sadě nárazových testů Euro NCAP. Zcela nový MG5 vstupuje na čínský trh v těchto dnech, v Albionu má být jeho prodej zahájen za 1,5 roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
MG5 se má v Evropě začít prodávat za 18 měsíců

Nový MG5 je pětidveřovým hatchbackem nižší střední třídy a vyznačuje se výraznou přídí s párem prolisů kapoty setkávajících se v logu MG na masce chladiče a mimořádně protáhlými a do boků zasahujícími hlavními světlomety i mlhovkami.

MG3: nový kompakt potichu odhalen

Pro domácí trh je zatím určen výhradně zážehový čtyřválec s objemem 1,8 l a výkonem 106 koní (78 kW), přičemž pro Evropu bude motorů více. Podrobnosti zatím k dispozici nemáme, ale tyto jednotky by měly pokrývat objemové spektrum 1,0 až 1,5 l a najdeme mezi nimi i jednotky přeplňované a vznětové.

MG6: Angličan s čínským rodokmenem je zde

Evropští představitelé SAICu Dave Lindley a Tonny Kenny slibují, že MG5 dostane pro Evropu také speciálně odladěné podvozky. Mezi řádky však čteme, že osmnáctiměsíční „time-out“ využijí v Anglii především k tomu, aby MG5 uspokojil požadavky evropských zákazníků také v otázce bezpečnosti a kvality.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
MG3
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
MG6
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků