MG5: třetí střípek v mozaice je zde

Číňané představují třetí model britské značky MG, který vzniknul pod jejich vedením.

Nabízíme vám první snímky třetího modelu znovuzrozené značky MG (Morris Garage), jejíž tradice byla obnovena čínským koncernem Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Také tento model vzniknul v britském vývojovém centru a prodávat se bude pod poznačením MG5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový čínský kompakt s anglickým jménem: MG5

Již podle jednoduchého označení je tedy jasné, že na trhu doplní již prodávané kompakty MG3, vycházející z někdejší studie Zero, a střední sedany MG6, jež svým způsobem vynikly velmi slušným výsledkem v poslední sadě nárazových testů Euro NCAP. Zcela nový MG5 vstupuje na čínský trh v těchto dnech, v Albionu má být jeho prodej zahájen za 1,5 roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
MG5 se má v Evropě začít prodávat za 18 měsíců

Nový MG5 je pětidveřovým hatchbackem nižší střední třídy a vyznačuje se výraznou přídí s párem prolisů kapoty setkávajících se v logu MG na masce chladiče a mimořádně protáhlými a do boků zasahujícími hlavními světlomety i mlhovkami.

MG3: nový kompakt potichu odhalen

Pro domácí trh je zatím určen výhradně zážehový čtyřválec s objemem 1,8 l a výkonem 106 koní (78 kW), přičemž pro Evropu bude motorů více. Podrobnosti zatím k dispozici nemáme, ale tyto jednotky by měly pokrývat objemové spektrum 1,0 až 1,5 l a najdeme mezi nimi i jednotky přeplňované a vznětové.

MG6: Angličan s čínským rodokmenem je zde

Evropští představitelé SAICu Dave Lindley a Tonny Kenny slibují, že MG5 dostane pro Evropu také speciálně odladěné podvozky. Mezi řádky však čteme, že osmnáctiměsíční „time-out“ využijí v Anglii především k tomu, aby MG5 uspokojil požadavky evropských zákazníků také v otázce bezpečnosti a kvality.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
MG3
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
MG6
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků