MG3: britsko-čínská novinka přistižena bez maskování (foto)

V Anglii kdysi populární, kompaktní Metro se zřejmě vrací v podobě nového modelu MG3, jehož několik exemplářů bylo zachyceno všímavým kolemjdoucím přímo v Číně. Značka MG, majetek čínské společnosti SAIC, vozem hodlá oslovit sílící skupinu mladých lidí ve věku od 18 do 28 let.

Sériový MG3 předznamenala elektrická a v Anglii vyvinutá studie MG Zero, jež debutovala letos v Pekingu. MG3 má být zcela novým vozem a o jeho pohon se postarají zážehové čtyřválce 1,3 a 1,5 l s výkonem 68 koní (50 kW), resp. 109 koní (80 kW). Na výběr bude z manuálních i automatických převodovek, vznětová varianta se objeví později.

V Evropě se čínská novinka s britským původem objeví na sklonku příštího roku, své označení MG3 si zřejmě zachová, neboť jméno Metro v současnosti patří automobilce BMW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Není pochyb tom, že MG3 alias produkční MG Zero bude vypadat právě takto  Foto: China Car Times

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků