MG hlásí velký návrat, model MG6 vstupuje do výroby. V Číně

Původně britská automobilka MG, která je už nějakou tu dobu v čínských rukou, se pomalu probouzí k životu a po mnohých technologických změnách se výroba začíná rozbíhat. Vypadá to tedy, že problémy s kvalitou testovacích vozidel, kvůli kterým byla produkce několikrát odložena, už pominuly a nové modely začnou sjíždět jak z britské linky u Birminghamu, tak i v Číně.

Nejdůležitější model z produktové řady automobilky nesoucí označení MG6 byl však odhalen až včera na čínském autosalonu v Guangzhou. Novinka, která bude pravděpodobně v základu poháněna 1,8 litrovým přeplňovaným čtyřválcem, má do výroby vstoupit již příští měsíc v čínské továrně automobilky. První modely by se pak k zákazníkům měly dostat zhruba za tři až čtyři měsíce, o něco později se tento zajímavý hatchback začne vyrábět i ve Velké Británii.
Při pohledu na první oficiální fotografie však musíme uznat, že dotek Číny je zde už jasně vidět. Jak na tom bude model s kvalitou, ukáže až čas, iluze si však rozhodně dělat netřeba.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
MG6
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků