Naprosto zbytečná diskuze. Lidi co mají jakékoliv dočinění se Škoda Auto ať už přímo nebo přes dalšího dodavatele tak snad ani nesmějí si koupit jiné auto než Škoda, nedej bože aby si koupili přímo jejich úhlavního nepřítele Hyundai. To by pak na Mladoboleslavsku nesměli jít ani do hospody na pivo... :-) Autem se jezdí z místa A do místa B a pokud chcete závodit, tak si kupte nějaký speciál a jeďte na okruh. Pro 80% lidí v ČR je dobré auto to které má největší kufr a potom jsme také hodně nacionálně cítivý národ. Já osobně bych si " Škoda mluvit" nekoupil už jen z toho důvodu, že stojí na každém rohu.
Počkej počkej... Hundaj že je uhlavní nepřitel škodovkářů? Spíš škodovka je uhlavní nepřítel hundaje... Škodovka má hundaj naprosto na háku.
Škodovka je pro koncern Hyundai, globálně vzato, pod jeho rozlišovací schopnost. Možná jen u nás zaregistroval její existenci a to jen díky tomu, že je to domácí značka a lidi ji kupují jen ze setrvačnosti a možná i lenosti při hledání mezi jinými značkami. Až bude Škodovka ročně prodávat víc jak 8 milionů aut, potom bude jeho konkurentem, v současnosti je ten 1 milion na konkurenci fakt málo. Hyundai prodává po celém světě, ve 191 zemích, Škodovka jen v cca polovině zemí a třeba v Severní Americe vůbec, v USA je prakticky neznámá. Až bude Škoda produkovat stejné množství modelů a tříd jako Hyundai, bude mít svoji luxusní značku, bude koncernem - vlastnit další značku, tak možná potom se stane jeho konkurentem. Zatím ani náhodou. Vždycky se náramně bavím, jak si neinformování lidé naivně myslí opak.:-D
Taky jsem si nikdy nevsimnul, ze by skodovka utocila na Hjundaj... Je to tak nejak pod jeji uroven a uprimne, celorepublikove prodeje Hjundaje zvladne tak prvnich sest/sedm dealeru Skodovky, takze to pro Skodarnu neni zadny konkurent. To Hjundaj se chova jak maly rozmazleny fracek a neustale utoci...
NO A?? Tak převzala a co my s tím jako?
No my s tím to, že jsme o něco chytřejší a v Práglu se už nemusíme bát Hummerů :-)
Sranda že na jiném serveru je zrovna článek o slabých schopnostech ix35 v terenu... Když to bylo nakoupeno jako vozidlo na stihaní pachatelů v terénu atd :D Že by Hundaj něco posílal do peněženky nakupčímu policie?:D
A když máš křivou hubu, tak za to může zrcadlo, že ? Policajti opět použili mozkové myšlení, koupili si blbě auta, ale může za to fabrika. Mno, zbývá jen doufat, že je ti tak cca 15 let a než začneš volit, tak vyspěješ a nestaneš se....policajtem.
Zrovna dnes jsem slyšel v rádiu, že na to terénní ježdění dokoupili 8 aut Toyota Hilux .... Jako co si budeme nalhávat, skoro všechny ty dnešní SUV a crossovery nejsou určeny do terénu, ale spíš aby lidi projeli trochou bahna cestou na chatu...
Jistě celé to zadání bylo malá domů pro Hjundu. Auto pro nasazení v nepříznivých podmínkách, do živelných katastrof a oni naspecifikují požadavky, kterým vyhoví tato navoněná fiflena.Zodpovědnému člověku nechat uhradit škodu a poslat oběžník napříč sborem PČR pro výstrahu...
jako by zase jiné zakázky nebyly ušity přímo pro Škodu/VW, že? ;-) Ale když se nakupují tyhle značky, tak to nikomu nevadí.Přitom pokud už se koukáme na synergický efekt "lokálního produktu", tak je skoro jedno, jestli se koupí Šáde nebo Huňadaj.
Tak samozřejmě, viz. nákupy Škodovek pro celý Agrofert a jiné velké firmy (ABB, OHL ŽS...)
kopol si si, si spokojny ?""Ale nebyla to chyba automobilky. Dodala nám vozy s parametry, které jsme chtěli. Tedy auta určená především pro pomoc při živelních katastrofách a do lehce dostupného terénu,""pouzili auta v podmienkach a terene na ktory tie auta nie su stavane ... rovnako by dopadli aj keby kupili tiguany, CX-5, Kugy alebo Qashqai ...
Možná by dopadly stejně, ale už dopředu by nevypadaly jako roznočená papuče...Mě by zajímalo, jaké namáhané komponenty tomu odešly. Tipuji, že se to r.o.z.e.s.r.a.l.o komplet.
Mně jako daňového poplatníka naprosto nezajímá, jak vypadá vozidlo PaChů - samozřejmě chápu, že nějaké potřebují. Co mě ale zajímá je to, za kolik je nakupují, protože to jsou i mé daně. A logicky jsem rád, když koupí co nejlevněji při zachování kvality (v tomto ohledu nerozumím mánii nakupovat ty střepy z Bolky).A aby bylo jasno: všechny (opakuji, pro ty méně inteligentní: VŠECHNY) tyhle SUV jsou auta na jízdu MAXIMÁLNĚ po mírně rozježděné polní cestě, určitě ne na ježdění v terénu - na to nemají konstrukci jak karoserie, tak podvozku a pohonu. V takovém provozu se totiž roze..re úplně všechno, i ty rádobyetalony kvality. A to píšu coby člověk, kterému se Huňadaj vůbec nelíbí.
Samozřejmě, měli dostat dustery a vyjednat pořádnou slevu.
Kupodivu souhlasím... Duster... At vypadá jak vypadá je auto v terénu dost schopné. Divím se, že to nikoho nenapadlo.
Tak Duster je nakonec taky jen SUV, nicméně jeho cena je tak nízko, že by nevadila ani trošku větší spotřeba aut. ;-)
Za to ale nemůže Hyundai, za to může člověk co sepisoval podmínky výběru. A pak ten kterej to schválil.
Za to nemůže autor podmínek, ale zákon o veřejných zakázkách a paradoxně i sama policie. Když totiž do zadání vyspecifikujete, co od takového auta chcete, zúžíte výběr do té míry, že vás někdo obviní, že jste to napsal někomu "na tělo". Takže se podmínky sepíší obecně a podle nich se pak vybere ten nejlevnější. A vyjde městské SUV...
Ovšem... Nehaním tak uplně hundaj, jako spíš ten nákup
Sám i30 1.6 GDI vlastním a nějak nechápu zdejší komentáře. Netvrdím, že je to nejlepší auto na světě, ale na běžné používání je naprosto bez problémů. Místní "odborníci" ale zřejmě mají s tímto autem více osobních zkušeností.
Mohu říci to samé, našemu autu také říkáme skoro stejně - "Bělásek". Mám 1.6 GDI hatchback a jsem s ním velice spokojen a to podotýkám, že jsem již jsel s mnoha různými auty. Některá služební, jiná při vyběru mého. Takovou kombinaci komfortu a výkonu, kterou poskytuje neturbový motor (mám rád atmosféry z více důvodů - spolehlivost, výkonová špička nahoře). Auto velmi dobře drží stopu (nevím jak kombi - tam je to asi trochu jiné). 1.6 GDI má variabilní sací i výfukové ventily a proměnou délku odtoku výfukových plynů - tj. lze s tím krásně jezdit klidně i pásmu 1500-2000 ot. (krouťák má poměrně plochou charakteristiku) a přitom nad 4000 ot. auto umí ukázat svoje svaly a s chutí a agilitou se žene až přes 6000 ot. (pozor 1.6 CVVT či MPI je proti přímovstřikovému benzínu 1.6 GDI úplně o něčem jiném - u MPI se ve vyšších otáčkách moc nic neděje a takové auto bych nechtěl - mám z mnoha diskuzí pocit, že lidé tyto dva motory zaměňují a hází do jedno pytle 1.6 od Hyundai). Jezdím denně 80 km a mám spotřebu 6,4 litru podle tankování - jiné komfortní auto s automatickou klimou, vyhřívanými sedadly a volantem, bluetooth, a mnoha další výbavou součástí drívější (2014) výbavy weekend asi těžko seženete jinde. Auto neuvěřitelně žehlí nerovnosti - např. Rapid je proti tomu absolutní trakač, který s 1.2 TSI 81 kW v horních otáčkách měl nevýrazný mdlý až líný projev. Lépe táhl ve středu otáček (to je ale vlastnost turbo auta - u atmosféry se člověk nesmí bát podřadit. Tj. pokud chcete max. výkonu tak zařadit trojku a 1.2 TSI nemá šanci a pokud jedete normálně, tak i v 1800 ot. auto již krásně táhne, samozřejmě o něco málo měně než 1.2 TSI, ale v kopcovité silnici (43) se dá jezdit na šestku ve 2200 ot. při 90 kmh úplně v pohodě... Tj. vůbec se nedivím volbě policistů - nebudou v tom po vykodrcaní, je to neuvěřitelně tiché (do 4500 ot) a když budou chtít někoho dohnat dají tam trojku a využijí druhý režim motoru. Naprosto nechápu mnohé diskutující o čem tady mluví - mám s autem najeto už 30000 km a jiné bych ani po opětovném zpětném hodnocení nechtěl. Pro policisty je důležitý také prostor na zadních sedadlech - hodně místa před koleny - zkuste si sednout do nejnovější Fábie - budete sedět jen na zadku, nohy skrčené nahoru k hlavě a pak zkuste ze zadních sedadel vystoupit - spíše se budete sbírat ze země a to mám standartní běžnou výšku 180 cm. Také ve Fabii ani nesklopíte sedáky a neudálate si téměř rovinu při sklopení sedadel. Octavia má sezení také přiliš dole (ix 35 a podobné je zase hodně nahoře - velké z venku a uvnitř - no nevím, na to jak je to velké, tak je to vevnitř ve skoro všech těch opěvovaných SUV dost bída - proti kombíku či MPV)
1.4 CVVT i 1.6 CVVT jsou oba MPI se stejným variabilním časováním ventilů, tudíž se s nimi dá jezdit taky už od nějakých 1500-2000 ot. Samozřejmě tzn. na udržování rychlosti (po městě 50 i na šestku), ne z těchto otáček akcelerovat. GDI má oproti nim přímý vstřik, tudíž větší výkon i kroutící moment. Mám stejnou i30, jen s 1.4 73kW. Není to žádný trhač asfaltu, ale i na dost svižnou jízdu stačí. Je to atmosféra, která potřebuje k využití plného výkonu z principu točit cca 3500-6000 ot., potom tam těch minimálně 100 koníků je. Ano, nad 6000 ot. už to bohužel nezrychluje. Subjektivně má možná i o nějakých 10-15 koní víc, chtělo by to změřit na brzdě. Pro zajímavost - skutečné zrychlení proti tabulkovému (měřeno orientačně, ale s co možná největší přesností - s větrem, proti větru, čtyři jízdy) o 2,5 s lepší. A to bez "chipu".Jinak s ostatním úplný souhlas, má řeč. Naprostá spokojenost a to jsem prý podle ostatních dost velký hnidopich. Samozřejmě, výkonu není nikdy dost, tak bych bral i to GDIčko.
Ano, momentálně jezdím I30 2015 1,6CRDI a až na pár detailů je to auto hrůza a děs.Jen ve zkratce a bodověnedrží stopunepřiměřeně žerenepochopitelně rozmístěné ovládáníobčas nepochopitelné ovládánía dalo by se pokračovat
Nemam sice CRDi, ale ... Nedrzi stopu? mam nejnovejsi i30ku a stopu drzi, v zatacce se vubec nenaklani, tohle je podvozek o ktery si skodovky nechavaj zdat. 1.6GDI je perfektni jak do mesta tak i na dalnici, neni to trhac asfaltu, ale je ok. 0-100 kolem 9 s, coz je na nizsi stredni neoturbenou tridu dostatecny. Zere? Ve meste umim i 6,9 aniz bych jezdil extra pomalu. Pokud kazlu na spotrebu tak 7,7. Ovladani je v poho, vetsinu veci mas na volantu.Jestli mi neco vadi, tak volnejsi ovladani, ale zase tohle auto neni na okruhy, je to vozitko na prevazeni rodiny, nic vic.
Meles hovna...
Jestli to spíš nebude řidičem....
Nesmis ridit vozralej. Pak stopu drzi.
Ale copak, dotkl se tve modly?
Ale kdepak,tomiku, jen placal kraviny. A ty delej tak, abys je taky neplacal, ju ?
No ale co pak těm policajtům pořídit, že? Já bych teda o něčem věděl, codokonale drží stopužere naprosto v norměovládání je zcela intiuitivní, jednoduché a přesné...ano, mnozí již jistě tuší je to - Komisař Rex !!! :-))
"nepochopitelně rozmístěné ovládání"i30 mam a neviem si celkom predstavit co tam je nepochopitelne rozmiestnene
Nech ho, vždyť je úplně mimo. Větší hovadiny jsem už dlouho nečet. Mám taky i30 a můžu říct, že proti většině aut, hlavně škodovek, je ergonomie a logika ovládání příkladně komfortní.
To sis spletl s DasAutoWunder :-D
A co bys teprve psal kdybys mel Megana jako ja i když ja sem s nim spokojený :-)
Hele ty si raději něch upravit to TDIčko v Golfu, nesplňuje normy....:-P
Kdyby někoho ta norma měla trápit:D Dam boty, že to nesplnuje ani tvé auto:D Jen otom ještě nevíš.
ALe no tak, kazdy vi, ze pises o Skodifce. B-]
A kdeee? Jsi jasnovidec? Jaka cisla padnou ve sportce?
Hehehe, to jsou chudáci, ještě neví co je čeká :-D To bude rázem žádostí o přeložení k pochůzkářům nebo někam do skladu uniforem ;-)
Na jednu stranu chudáci že tím musí jezdit, na druhou stranu na pokutování pejskařů asi dobrý :D
Na popojíždění po městě i30 1.6 ideální auto,nebo jim měli koupit Genesis?
Ideální..............hahahahahahahahahahahahapatří jim to,..... kdyby se ve škole líp učili.....
Už delší dobu slyším, že v Praze jsou hodně in kola. Takže...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.