Mercedesy a Smarty na elektřinu již v roce 2010

Doba vozidel poháněných elektřinou se pomaly blíží a jednotlivé automobilky již testují několik nových technologii. Zatímco Volvo zaujalo svým plug-in hybridem na bázi modelu C30, některé automobilky třeba jako Nissan nebo Peugeot hledají trochu jinou cestu. Svou vlastní se vydala i prémiová automobilka Mercedes-Benz, která do dvou let hodlá nabídnout nejen tolik zmiňovaný model S400 hybrid, ale i elektřinou poháněný Smart ForTwo.

Vývoj „čistého“ Smartu začal přibližně před rokem, vůz je vybaven speciálními Li-Ion bateriemi, zabezpečujícími větší životnost a výkon. Na 100 km zkonzumuje agregát 12 kWh a „sprint“ z nuly na stále klidných 60 km/h zvládne za 5,7 sekund.
 

V roce 2010 by se tak na trh měly dostat hned tři modely, Smart ForTwo, Mercedes-Benz S400 Hybrid a elektřinou poháněný model B.

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek