Mercedes v Sydney: Concept 358 a černé SLS AMG

Po dvouleté absenci se automobilka Mercedes-Benz na právě probíhajícím autosalonu v Sydney prezentuje dvěma zajímavými kreacemi z dílen svého dvorního ladiče AMG. Bylo ostatně na čase, Austrálie je pro Mercedes pátým největším odbytištěm a takové není radno zanedbávat.

Návštěvník si zde všimne především prestižního modelu AMG SLS s matově černým lakováním Night Black a jakoby červenou rtěnkou obtáhnutými detaily. A to je vše. Ale naštěstí zde ještě máme studii s označením Concept 358 vycházející ze sériového „céčka“ v provedení C 63 AMG.

Oproti němu se vyznačuje působivým perleťovým lakováním Pearl Orange, černými litými koly s průměrem 19 palců, speciálním čalouněním černou kůží a paketem AMG Plus. Ten standardnímu zážehovému osmiválci s objemem 6,2 l (oficiální zdroje jej přesto vehementně označují „6,3 l“) přináší posílení z běžných 457 koní (336 kW) na 487 koní (358 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 600 Nm.

Díky tomu údajně Concept 358 zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,4 s a spolehlivě dosáhne elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. Zda bude i ke koupi zatím nevíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz Concept 358 a SLS AMG Night Black
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků