Mercedes uvádí dva nové čtyřválce pro třídu E

Představitelé stříbrné hvězdy ze Stuttgartu nedávno avizovali, že na podzim se do nabídky agregátů přidají dvě nové pohonné jednotky a budou, jak jinak, ze stále protěžovanější řady BlueEfficiency. V praxi a pro běžného uživatele to neznamená takřka nic jiného, než to, že agregáty se budou vyznačovat nižší spotřebou, snad ne jen papírovou.

Prvním a zároveň slabším z nováčků bude 2,2 litrový čtyřválec s označením E200 CDI a výkonem 100 kW/136 koní. Zatímco svou 10,2 sekund dlouhou akcelerací z nuly na stovku nebude patřit právě mezi špičku, potěší vás alespoň průměrná kombinovaná spotřeba 5,2 l/100 km.

Druhou z novinek je zážehový 1,8 litrový čtyřválec s označením E200 CGI nabízející výkon 136 kW/185 koní. Při použití standardně dodávané šestistupňové manuální převodovce zasprintuje toto „éčko“ z nuly na 100 km/h za citelných 8 a půl sekund a ručička tachometru se při maximální rychlosti zastaví na 232 km/h. Na 100 km si pak E200 CGI vezme v průměru 7,2 litrů benzínu.
Jak jsme již naznačili v úvodu, oba agregáty se veřejnosti představí v září ve Frankfurtu a krátce poté se dostanou do prodejů. Základní cena za vůz s novým dieselem bude v Německu 38 730 eur a E200 CGI vás v základu vyjde na 39 500 eur.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek