Mercedes třídy G se nikdy neprodával lépe. A to je na trhu už 37 let

7 komentářů

Antiautomat
3. prosince • 21:39

zhubnout o minimálně 300 kg...z toho nekuka nic dobre...

de.zet
3. prosince • 11:12

Moc se nedivím zvýšení prodeje když skončil Defender. Je na trhu ještě nějaký pořádný off-road pracant?

znalec
5. prosince • 11:01

uplne somariny.Neporovnavaj Defender s G.
Defender je totalny crep. Nepohodlny, pomaly, neergonomicky.
G je o vesmir dalej - vysoky vykon, pohodlie, vybava. A IMAGE.Tieto auta si kupuju len zbohatlici a mafia.
A tych je stale viac a viac, takze sa zvysenemu zaujmu vobec netreba cudovat.Navyse - vdaka uniformnemu dizajnu z minulosti a zachovanym terennych vlastnostiam a zaroven obstojnej spolahlivosti je to auto pouzitelne aj pre 2 a x- teho majitela, co sposobuje slusne udrzanie hodnoty - na rozdiel od napr X5 a pod - kde su potrebne obrovske investicie, aby sa tieto moderne pseudoterenne vozy udrzali v chode.Defender je v porovnani s G skratka uuuuuuuplne ina liga.

Litrico
2. prosince • 13:21

Opravte si to, spravne je: Geländewagen B-]

Ivo
2. prosince • 11:49

je to klasický důkaz, že dokonalá věc která funguje , nepotřebuje žádnou revoluci. Různé ty japonské kosmické hyperdizajny, technické pseudovychytávky, downsizingy ...
Stačí aby to prostě fungovalo.

Miyaki
2. prosince • 21:50

Jj presne tak, hlavne aby se toho nechytli mamlasove z EKOdruzstev... ti domrvi na co sahnou.

Petr
2. prosince • 13:16

Jen doufám, že mu zůstanou tři uzávěrky a ostatní terénní výbava... a co by mohli přidat je benzínová v6

Doporučujeme

Články odjinud