zhubnout o minimálně 300 kg...z toho nekuka nic dobre...
Moc se nedivím zvýšení prodeje když skončil Defender. Je na trhu ještě nějaký pořádný off-road pracant?
uplne somariny.Neporovnavaj Defender s G.Defender je totalny crep. Nepohodlny, pomaly, neergonomicky.G je o vesmir dalej - vysoky vykon, pohodlie, vybava. A IMAGE.Tieto auta si kupuju len zbohatlici a mafia. A tych je stale viac a viac, takze sa zvysenemu zaujmu vobec netreba cudovat.Navyse - vdaka uniformnemu dizajnu z minulosti a zachovanym terennych vlastnostiam a zaroven obstojnej spolahlivosti je to auto pouzitelne aj pre 2 a x- teho majitela, co sposobuje slusne udrzanie hodnoty - na rozdiel od napr X5 a pod - kde su potrebne obrovske investicie, aby sa tieto moderne pseudoterenne vozy udrzali v chode.Defender je v porovnani s G skratka uuuuuuuplne ina liga.
Opravte si to, spravne je: Geländewagen B-]
je to klasický důkaz, že dokonalá věc která funguje , nepotřebuje žádnou revoluci. Různé ty japonské kosmické hyperdizajny, technické pseudovychytávky, downsizingy ... Stačí aby to prostě fungovalo.
Jj presne tak, hlavne aby se toho nechytli mamlasove z EKOdruzstev... ti domrvi na co sahnou.
Jen doufám, že mu zůstanou tři uzávěrky a ostatní terénní výbava... a co by mohli přidat je benzínová v6
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.