Mercedes třídy E „Allroad“ nahradí na některých trzích klasické kombi

Přizvednutý a oplastovaný kombík třídy E se představí zřejmě ještě letos a dokonce se počítá s tím, že na některých trzích nahradí klasické kombi úplně. V nabídce tak bude sedan a pouze oplastovaná verze „Allroad“. Jistě, jmenovat se bude jinak, ale prozatím se pracovně používá tento název známý v souvislosti s podobnými produkty automobilky Audi.

Poloterénní Mercedes-Benz třídy E, zřejmě se bude jmenovat All-Terrain, se má prodávat místo běžného kombi například v Austrálii a USA, kde klasické kombíky tolik nefrčí a zákazníci dávají přednost spíše SUV a crossoverům. Může za to ovšem i fakt, že v některých oblastech jsou silnice nižšího řádu nezpevněné.

Testy | Ojetiny | Palivo | Sedany | Mercedes-Benz

Test ojetiny: Mercedes-Benz třídy E W211 má šanci najet milion

To není třeba problém Evropy, kde jsou naopak klasické kombíky stále populární, především u fleetových zákazníků. Proti SUV a crossoverům mají totiž klasická kombi lepší užitné vlastnosti a nižší emise CO2. Fleetový zákazníci nakupující podle tabulek, takže volí raději kombi než SUV.

Pro Mercedes třídy E All-Terrain se počítá se standardně dodávaným pohonem všech kol a „vzduchovým“ podvozkem s automatickým udržováním světlé výšky vzadu. Na trh by měl dorazit ve druhé polovině roku 2017.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků