Mercedes třídy A má po faceliftu. Vrcholné AMG teď nabízí 381 koní

Seznam kapitol
  1. Facelift pro Mercedes třídy A, Video
  2. Mercedes-Benz třídy A po faceliftu: Fotogalerie

Mercedes-Benz třídy A prošel faceliftem. Ten decentně pozměnil vzhled automobilu, vylepšil interiér a upravil nabídku motorizací, respektive jejich výkonů. Například nejsilnější A45 AMG teď místo původních 360 koní nabízí 381 koní.

Zajímavosti | Premiéry | Mercedes-Benz | Paříž 2014

Mercedes-Benz třídy B také prodělal facelift

Změny designu jsou klasické. Mercedes upravil nárazníky, masku chladiče a do vzhledu auta promluví také nová diodová světla, která jsou dostupná za příplatek. Ve standardu je má pouze A45 AMG. V interiéru najdeme nové barvy, lepší materiály, upravený přístrojový štít a multimediální systém vylepšený například o Android Auto nebo CarPlay.

Co se motorů týká, nejzajímavější změnu jsme už zmínili. A45 AMG, které do teď nabízelo parametry 265 kW (360 k) a 450 Nm posílilo na 280 kW (381 k) a 475 Nm. V praxi to znamená zrychlení sprintu z nuly na stovku o 0,4 s a tedy schopnost zdolat tuto disciplínu už za 4,2 s. Na téma spotřeby ale slibují oficiální údaje stále 6,9 l/100 km.

Testy | Srovnávací testy | Sportovní auta | Fascinace | Mercedes-Benz | Subaru

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Není zcela bez zajímavosti, že si k A45 AMG můžete pořídit ještě navíc paket AMG Dynamic Plus, který přidá na přední nápravu klasický mechanický samosvorný diferenciál. Stejně tak lze pořídit sportovní odpružení nabízející možnost výběru jednoho ze dvou režimů. Facelift se u AMG dotkl také převodovky, která má kratší třetí a sedmý rychlostní stupeň.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pravým opakem AMG je základní A160 osazené benzinovou šestnáctistovkou o výkonu 75 kW (102 k). Nejúspornějším motorem v nabídce je A180d BlueEfficiency Edition, které používá naftový motor o objemu 1,5 litru. Jeho maximum činí 80 kW (109 k) a spotřebovat by mělo pouze 3,5 l/100 km.

SUV | Byznys | Ceny | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz GLC stojí na českém trhu minimálně 1 157 970 Kč

Naftový čtyřválec skrývající se pod zkratkou A220d posílil o 7 koní na aktuálních 177 k (130 kW), stejný rozdíl se týká také benzinového A250 Sport, které se posunulo z původních 211 koní na 218 koní (155 kW). Tato verze pak dostala také novou manuální převodovku a funkci Launch Control pro automat.

Prodej modernizované třídy A začne třetího července, první vozy dorazí k dealerům koncem září. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro Mercedes třídy A, Video
  2. Mercedes-Benz třídy A po faceliftu: Fotogalerie
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků