Problém je, že to co Mercedes budoval roky, dokázala ta současná manažerská svoloč zničit ani ne za 20 let. Kvalita těch aut šla dávno do háje, jenže to bych těm novým zase křivdil, kdybych tvrdil, že všechny staré Mercedesy jsou bezporuchové. Jenže se změnilo to další, přístup, ochota a znalosti jak samotných dealerů, tak servisů. Autorizovanému servisu Mercedesu, bych nedal opravit ani tříkolku.Totální konečná je outsourcing výroby. Nissan pod taktovkou Renaultu přestal nejdříve prodávat (v Evropě) a potom i vyrábět osobáky, aby ta auta netvořila konkurenci pro Renaulty. Tohle Mercedesu zatím nehrozí, ale sdílení některých dílů nebo dokonce výroba celých aut na kterých si poté Mercedes provede nějaké dílčí změny, to tu už je. No a hádejte kdo pro nové "S" vyrábí bezpečnostní pásy, no přece Renault.
Rover623: asi tě ukamenují, ale máš víc než pravdu, přesně tak, přesně tak, bohužel.
Tohle by se u Skodofky nikdy nestalo. Protoze pasy jsou pouze za příplatek!!!
Me tak napada,co chvile ctu o svolavackach ruznych automobilek,ale nevzpominam si na podobny clanek o skodovkach?Asi holt kvalitnejsi vozy ...
Spousta automobilek to řeší tak, že taktně mlčí (možná i podle stupně nebezpečnosti a případně pravděpodobnosti závady) a pak to nenápadně vymění/zkontroluje během servisních prohlídek...
Svolávačky nejsou o kvalitě aut,ale o ochotě automobilky věnovat se zákazníkovi a škodovka je něco jako Dacia,zatloukat a srát na lidi.
Souhlasim. Tuhle mě překvapil kolega v práci, koupil si Fabii 1,2 TSI (ano je to idiot) a štěstím se uplne rozplýval nad tím, ze musí vyměnit olej po 5000 km :-), prý takhle se Skodovka stara o svoje zákazníky a my tomu vůbec nerozumíme, když se o nás automobilka vůbec nestará, Protoze musíme měnit olej pi 15000 resp. 30000 km. Je to proste dementní Skodofkar se vším všudy :D
A slysel jste nekdy o tom, ze se meni olej na motoru, ktery se zajizdi, kvuli extremnimu znecisteni? Naopak, prijde mi prasarna a debi*ita to neudelat. Menit olej po 30 000? Sekat ruce kazdymu de*ilovi, kterymu to prijde normalni. Pak se nedivite, ze se to ma srat. Jedina situace u ktere mi to neprijde nemistne jsou auta, co protoci 100 000 rocne po dalnicich.
Je fakt, ze u Skodofky je třeba počítat s tím, ze je to polotovar a motor si musíš do upravit az za jízdy. Skodofkari jsou zkratka zamindrakovani ubožáci.
Koukam, Vy jste taky polotovar, ale nikdo Vas jiz neupravil. Motor je komplexni technicke reseni, ktere pracuje s trenin (principialne). Novy motor (a tedy i pistni krouzky a steny valcu) si musi sednout, tedy se zbrousit, aby na sebe dobre dolehaly. Jestli je mimo Vase chapani, ze to je principialne platne pro kterykoliv konvecni motor a je jedno, jestli ho vyrobi a namontuje koncern, francouz, korejec, cinan, nebo vy doma, na tom prece vubec nezalezi.
Zkratka Skodifka vyrobila konstrukční šmejd TSI a aby oddálila jeho zničení, tak Skodifkar musí vyměnit olej po 5000 km, z cehoz ryci blahem, jak se o ne Skodofka stara. A každý, kdo s tím nesouhlasí, tak mu hned vyhrozujete fyzickým násilím. Jste opravdu zapšklý Skodovacky prase.
Vy jste vylizanej, nebo vas to bavi, pripadne oboje - cemuz verim. To, co jsem popsal, zdrave smyslejici clovek chape, stejne jako fakt, ze jsem mluvil uplne o libovolnem motoru.
:-)
Škodovka je úplně stejný šmejd jako všechna ostatní auta. Rozdíl spočívá akorát v tom, co se u každého auta podělá jako první, přičemž náklady na opravu jsou +- stejné.
Snad si to místní fanatici uvědomí.
Tak zacni u sebe.
Ale já už jsem si dávno uvědomil, že Skodofky jsou křápy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.