Mercedes svolává novou třídu S, hrozí uvolnění bezpečnostního pásu

Aktuální Mercedes-Benz třídy S je dost možná nejlepším automobilem na světě – ale dětské nemoci se nevyhýbají ani jemu. Majitelé nové třídy S musí nebo v minulých dnech museli navštívit servis, kde jim technici zkontrolovali zakončení bezpečnostního pásu. Ten by se teoreticky mohl při nehodě uvolnit. 

Testy | Luxusní auta | Sedany | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Kontrola a případná výměna zabere podle Mercedesu nejvýše 15 minut. V Německu se servisní kampaň týká 303 aut, ve Spojených státech 290. Několik kusů bylo nutné zkontrolovat rovněž v České republice. „V ČR jsme měli pět vozů, u kterých jsme prověřili napojení bezpečnostního pásu k úchytu,“ řekl nám Jan Kuhn z tuzemského zastoupení Mercedes-Benz. 

Bezpečnost | Video | Technika | Autosalony | Frankfurt 2013 | Mercedes-Benz

Mercedes S 500 ujel 100 km bez řidiče v běžném provozu

Třída S je vlajková loď značky s trojcípou hvězdou ve znaku. Luxusní sedan o délce přes pět metrů se prodává za ceny 2 116 290 až 3 991 790 Kč, příplatkovou výbavu nepočítaje. 

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků