Mercedes SLS AMG se dočkal prvního tuningu, od německého Kichereru

Německá ladičská společnost Kicherer, která má ve svém portfoliu převážnou většinu vozů s trojcípou hvězdou na přídi, se jako jedna z prvních pouští do retro sporťáku SLS AMG. Samozřejmě, vůz vzhledem ke svému zaměření, charakteru a výkonu mnoho úprav nepotřebuje, filosofie ladičských firem však spočívá v tom, že vždy se dá najít něco, co lze vylepšit, nebo co ocení vybraná skupina uživatelů.

Úmyslem návrhářů z Kichereru bylo dodat modelu SLS ještě sportovnější nádech, čehož se snažili docílit výraznější a větší maskou, karbonovým „lízátkem“, splývajícím zadním nárazníkem a v neposlední řadě i karbonovým vdechem na střeše. Mezi další doplňky přičtěme i 20-ti palcová kola a upravené výfukové potrubí. Jestliže se vám zobrazené barevné provedení nelíbí, pak vězte, že úpravce už chystá i zlato-šedou verzi.
Kicherer nenechal stranou ani výkonnostní úpravy. K nim se však už odmítl blíže vyjádřit, a tak jediné co víme je, že 6,3 litrový osmiválec bude ve výsledku silnější o zhruba 30-40 koní.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kicherer SLS 63 CP
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků