Mercedes SLS AMG Roadster je venku

Stuttgartští uvolnili konkrétní informace a řadu obrázků ke svému roadsteru SLS AMG Roadster (+ 61 foto a video)

Automobilka Mercedes – Benz prakticky odhalila svoji dlouho očekávanou novinku v podobě otevřeného provedení svého prestižního sportovního modelu Mercedes – Benz SLS AMG Roadster, který jsme vám skrze špionážní snímky z testování ukázali již na sklonku loňského roku. Oficiálního debutu se SLS AMG Roadster dočká na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. Po řadě menších úniků vám nyní můžeme novinku, již bez jakéhokoli maskování, ukázat na celé sadě oficiálních snímků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

SLS AMG Roadster dostane trojvrstvou plátěnou a prostorově hospodárnou střechu, jež prakticky neomezuje objem zavazadlového prostoru (173 l). Střecha bude k mání ve třech barevných provedeních, černé, béžové a červené. Otevírání, resp. zavírání trvá pouze 11 s a lze je provádět při rychlostech až do 50 km/h. Také SLS AMG Roadster, stejně jako ostatní otevřené vozy Mercedes – Benz, bude vybaven soustavou Airscarf, jež ohřívá prostor v úrovni hlavy a krku posádky prouděním teplého vzduchu skrze otvory v hlavových opěrkách.

Tip: Oficiální videosekvenci k prezentaci Mercedsu SLS AMG Roadster najdete na tomto místě. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ve výbavě stuttgartské novinky najdeme také černé celokožené čalounění, vyhřívaná sedadla AMG, odnímatelný skleněný větrolam mezi hlavovými opěrkami, DVD navigaci Comand, špičkový alarm, dvouzónovou automatickou klimatizaci nebo bezklíčkové zamykání a startování. Pod kapotou se ničeho nového nedočkáme, o pohon modelu SLS AMG se totiž postará standardní, atmosféricky plněný vidlicový osmiválec s objemem 6,3 l naladěný na výkon 571 koní (420 kW) a točivý moment 650 Nm, na který navazuje sedmistupňová dvouspojková převodovka přenášející točivý moment na kola zadní nápravy. Prodeje modelu Mercedes – Benz SLS AMG Roadster budou zahájeny na sklonku letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 140 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků