Mercedes a jeho slavný náhon na zadek...v zimě nepoužitelný...tohle možná ten nesmysl maličko kompenzuje
Z vlastní zkušenosti s W202 můžu říct, že zadohrab na sněhu skutečně není žádná výhra a někdy je s tím dost problémů. Především v hlubším mokrém sněhu je o dost horší než předohrab a často je problém se vůbec rozjet. Třeba ze silně zasněženého supermarketového parkoviště jsem musel vycouvat po vlastních stopách, dopředu to prostě nešlo. Za sněhové kalamity loni v lednu jsem z křížovatky která byla mírně do kopce odjel až na druhou zelenou po podsypání štěrkem z bedýnky v kufru , za veliké "radosti" kolony za mnou. Na druhou stranu je třeba říct že na ujetém nebo běžně kluzkém zimním povrchu problém není a hluboký mokrý sníh se na silnicích vyskytuje asi tak 0.000001% času. Za běžných podmínek je podvozek a brzdy Mercedesu asi tak čtvrt století před konkurencí.
Ze zkušenosti se starým W123 na sněhu zle jet jen s aspoň 100kg váhy v kufru a pořád je jízda v takové škoda favorit lepší a stabilnější...
To se zatezi v kufru potvrzuji. KOlega z prace ma C350 CDI a bez 50kg kotoucu na bench press v zime nevyjizdi.Malokdo ale vi, ze neni problem v zadohrabu, ale v rozlozeni hmotnosti (tezky predek, prilis lehky zadek).Ja mam E90 330d a pred Vanocema, jak byla ta husta kalamita v Praze jsem (s problematictejsima rozjezdama) projel uplne vse vcetne kopcu na Brevnove a mijel jsem zapadly Mercedesy:-D (vetsinou Ecka z poloviny 90. let)
Jo a to mam vzadu zimaky 255/35 R18B-]:-D
K těm brzdám jen. Musí být, vemte si v úvahu jaký kolos je nutno zastavit. Tam by bubnovky jako jsou na 120 nestačily.Jinak s tou zimou je to jen o té hmotnosti vozu, vezměte v potaz jak jezdily š 120 na sněhu. Měly navrch i před některými čtyřkolkami.
No, tam je to spíš o rozložení hmotnosti - prostě zadní náhon a zadek zatíženej motorem je super kombinace... Ta běžná kombinace - zadní náhon a motor vpředu pak chce hodně dobré pneumatiky a zdatného řidiče a sem tam někoho posadit do kufru :-D Měl jsem Ford Granada, tak vím, o čem mluvím :-D
asi jsi nikdy solidní mb neřídil, nebo jseš prostě idiot a neumiš řídit. dá se stím jezdit uplně normálně, akorát to chce kvalitní pneumatiky a požívat mozek
Koncepce zadokolky naprosto vylučuje úplně normální jízdu na sněhu. Možná nakonec budeš idiot ty...
snih vylucuje "normalni" jizdu s jakoukoli hnanou napravou.. takze jses opravdu trotl ty...
Chudacku pitomej...o normalni jizde jsem nemluvil ja... :D uter co
Mám již 4 ford scorpio se stejnou koncepcí jako MB - pohon zadek. S dobrýma (stačí novýma) pneu se s tím jezdí v zimě v pohodě, při průjezdu ostřejší zatáčkou není potřeba ručka a předek dobře vede. Proti focusu to ale samozřejmě nemá šanci ale to je jiná koncepce i generace. Co se týče prostoru a pohodllí zase nesrovnatelná s těmi novými skokany. Všechno má něco a za pár let ještě nostalgicky vzpomeneme na MB s volantem až pojedem po dálnici v nějakém droidu . . ..
auto.sme.sk ...
presne to ma napadlo ked som videl clanok testu, lebo 4Matic tam skoncil najhorsie, takze otazka znie, ci ma Mercedes co slavit :-)))))
taky test bol robeny pre takych trulkov ako si ty ObiWanKenobi..
A nepsalio to v AUTOhitlerBILDU?:-D
jakej test?? to laický porovnání aut s různym obutím, různýma převodovkama atd? se prober
A ja četl test a ten Mercedes 4matic vyhrál nad Audi a Bmw .
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.