Mercedes SL 55 AMG ztrácí maskování (spy photos)

Objektiv bystrého fotografa zachytil již jen docela lehce maskovaný vůz Mercedes – Benz SL 55 AMG během testování v běžném provozu. Při pátrání po podobě nové generace řady SL jsme zatím odkázáni právě na špionážní snímky, ty poslední jsme vám zatím ukázali vloni v prosinci a vidíte na nich záběry z testování vrcholného provedení SL 63 AMG na Nordschleife, přičemž po očku jsme mohli nahlédnout již i do interiéru. Níže připojené snímky byly pořízeny v blízkosti Nürburgringu a podle všeho patří stroji Mercedes – Benz SL 55 AMG. Ten bude opatřen stejným motorem jako výše zmíněný SL 63 AMG (vyjma dvojitého přeplňování), půjde tedy o vidlicový osmiválec s objemem 5,5 l. Jde samozřejmě o stejnou jednotku, jaká pohání také třeba sedan Mercedes S63 AMG modelového roku 2011. Za pozornost stojí dva páry koncovek výfuků, zvětšené sání ve spodní části předního nárazníku nebo odvrtávané kotouče, což jen potvrzuje, že jde o variantu AMG. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků