Mercedes se více zaměří na interiéry svých aut

Pokud se podíváme na palubní desky a kontrolní a ovládací prvky současných vozů luxusní třídy, v Evropě hlavně Mercedesů a BMW, nelze si nevšimnout smutné skutečnosti: ani aplikace moderních a kvlaitních materiálů nezamezí tomu, aby některé skupiny a ovladače vypadaly jako prvky u vozů nižších tříd.

Takřka bez povšimnutí jejich povaha sklouzla k čisté funkčnosti (v některých případech navíc diskutabilní) a ani zdaleka luxusní vozy neodlišuje od těch levných tak, jak tomu bylo dříve. Koncern Daimler AG poto nyní oznámil, že pojetí a zpracování interiéru svých vozů Mercedes-Benz nyní bude věnovat zvláštní ozornost. Svůj projekt pojmenoval velkoryse „centrum dokonalosti“ a bude do něj patřit založení specializovaného pracoviště v Číně.

Šéfdesignér Daimleru Gorden Wagener vysvětlil, že půjde o „hlubokou změnu“, která bude vycházet z aktuálních požadavků módy a pojetí luxusu. Do sféry zájmu nového vývojového střediska se dostanou například grafika palubního počítače a celého menu, celkové logika ovládání, ale také sedadla, čalounění stropu nebo přístrojový štít. Pro inspiraci budou noví vývojáři hledět především do světa módy. Bude však zřejmě dosti obtížné provést „palubní revoluci“ ve světle léty prověřených a vyvíjených postupů...

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek