Mercedes S500 předělá Inden na S65 AMG

Německá ladičská společnost Inden Design připravila zajímavý paket pro stávající majitele Mercedesů S500…

Většina ladičských firem se soustředí především na modifikace nových a zpravidla též drahých modelů. Nicméně Inden Design, jinak specialista především na značky Mercedes – Benz a Ferrari, dokáže v tomto ohledu přinášet překvapení. Možná si vzpomenete na loňské léto, kdy jsme vám představili působivě vylepšenou „kostku na kolech“ Daihatsu Materia. A ještě o rok dříve Inden Design připomněl svoji zvláštní ladičskou sadu z roku 1991 určenou pro majitele prastarých strojů Mercedes – Benz E (W126). Na fotografiích pod tehdejším článkem můžeme vidět velice zachovalý kus, původně vyrobený v roce 1983, který ale po úpravách „dostal“ nárazníky faceliftované verze z roku 1986 a přední světlomety z americké verze. Nekompromisní charakter dodal tomuto vozu černý lak ladící s množstvím chromových prvků. Uvnitř použil úpravce čalounění kůží Nappa a sportovní přední sportovní sedadla Konig.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nyní je ale Inden Design zpět s novým projektem, který se tentokrát soustředí na velký stuttgartský sedan Mercedes – Benz S500 (W221). Konstruktéři se soustředili na vylepšení vzhledu i mechanických skupin, takže vůz vypadá velmi podobně jako špičkové tovární provedení S65 AMG loňského modelového roku. Na první pohled si všimneme nových nárazníků (vpředu se svítilnami LED pro denní svícení), difuzoru, zadních svítilen, prahových obkladů, rozšířených blatníků či zpětných zrcátek povětšinou převzatých právě z novější verze S65 AMG. Karoserie je lakována v matově šedém odstínu a doplněna dvacetipalcovými litými ráfky obouvající pneumatiky o rozměru 265/30 vpředu a 275/30 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ani interiér „velkého medvěda“ pozornosti pánů z Inden Designu neunikl a najdeme v něm kvalitní čalounění v kombinaci dvoubarevné kůže a Alcantary, přičemž dřevěné dekorační panely byly nahrazeny díly z uhlíkových kompozitů. Pod kapotou se ukrývá pětilitrový osmiválec s výkonem zvýšeným na 420 koní (309 kW) doplněný novou výfukovou soustavu. Podvozek byl doplněn sníženou světlou výškou a brzdovou soustavou převzatou z vrcholného, dvanáctiválcového modelu Mercedes – Benz S600 využívající šestipístkových třmenů vpředu a čtyřpístkových vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.991
Rok výroby: 2006
Stav: 190 428 km
Cena: 73 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2001
Stav: 183 158 km
Cena: 50 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků