Mercedes S500 předělá Inden na S65 AMG

Německá ladičská společnost Inden Design připravila zajímavý paket pro stávající majitele Mercedesů S500…

Většina ladičských firem se soustředí především na modifikace nových a zpravidla též drahých modelů. Nicméně Inden Design, jinak specialista především na značky Mercedes – Benz a Ferrari, dokáže v tomto ohledu přinášet překvapení. Možná si vzpomenete na loňské léto, kdy jsme vám představili působivě vylepšenou „kostku na kolech“ Daihatsu Materia. A ještě o rok dříve Inden Design připomněl svoji zvláštní ladičskou sadu z roku 1991 určenou pro majitele prastarých strojů Mercedes – Benz E (W126). Na fotografiích pod tehdejším článkem můžeme vidět velice zachovalý kus, původně vyrobený v roce 1983, který ale po úpravách „dostal“ nárazníky faceliftované verze z roku 1986 a přední světlomety z americké verze. Nekompromisní charakter dodal tomuto vozu černý lak ladící s množstvím chromových prvků. Uvnitř použil úpravce čalounění kůží Nappa a sportovní přední sportovní sedadla Konig.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nyní je ale Inden Design zpět s novým projektem, který se tentokrát soustředí na velký stuttgartský sedan Mercedes – Benz S500 (W221). Konstruktéři se soustředili na vylepšení vzhledu i mechanických skupin, takže vůz vypadá velmi podobně jako špičkové tovární provedení S65 AMG loňského modelového roku. Na první pohled si všimneme nových nárazníků (vpředu se svítilnami LED pro denní svícení), difuzoru, zadních svítilen, prahových obkladů, rozšířených blatníků či zpětných zrcátek povětšinou převzatých právě z novější verze S65 AMG. Karoserie je lakována v matově šedém odstínu a doplněna dvacetipalcovými litými ráfky obouvající pneumatiky o rozměru 265/30 vpředu a 275/30 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ani interiér „velkého medvěda“ pozornosti pánů z Inden Designu neunikl a najdeme v něm kvalitní čalounění v kombinaci dvoubarevné kůže a Alcantary, přičemž dřevěné dekorační panely byly nahrazeny díly z uhlíkových kompozitů. Pod kapotou se ukrývá pětilitrový osmiválec s výkonem zvýšeným na 420 koní (309 kW) doplněný novou výfukovou soustavu. Podvozek byl doplněn sníženou světlou výškou a brzdovou soustavou převzatou z vrcholného, dvanáctiválcového modelu Mercedes – Benz S600 využívající šestipístkových třmenů vpředu a čtyřpístkových vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 5 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků