Mercedes S350 start/stop pojede za 6,2 l/100 km

7 komentářů

DieselBoy
14. dubna • 9:06

Bryden ja jezdim s S350 dalky kolem 7.1-7.4 ale mam vykon 208Kw a nemam start-stop

Grinch
6. července • 17:20

no tak na dálky je Stop&Start k ničemu, takže spotřeba ostává, je zohledněna pouze spotřeba _město_, jenže nesmí být popojíždění časté (Stop&Start hodně opakovaný), teoreticky by vybil baterii, tak je chráněná baterka na 75% kapacity, takže to mockrát nezopakuje, ideále je delší pauzy s dobitím, pak také ten systém něco váží a je to další harampádí a kabely do auta, což považuji za největší proti (dvojitý setrvačník, utěsnění dávkovače vzduchu, systému elektronického řízení, suprekondenzátor, systém pracuje jen v případě, že je zapnutý bezpečnostní pás řidiče, zavřené dveře a podmíněný kontaktem s pedály - jen to už je nějakých drátů a krabiček), když z mercedesu vyházíte pár zbytečnýc krámů, kterých je tam přehršle (stačí se podívat jen an manuál - málokdo ho nastudoval), tak jste na spotřebě také nižší - vždyť spotřeba je závislá na úměře váha - výkon a dnešní auta se vybavují jako luxusní maringotky a to je panečku váha - moc jsem na tímto systémem přemýšlel, až jsem ho totálně odepsal - je to jako s koněm stejný kůň, ale indián veze jen deku a ohlávku z provázku, běloch vyšperkované kožené postroje, kdejaké železí, spony, brašny, pouzdra, plnou polní, sám se navleče do dalších kožených chráničů a kravin, ty navleče i koni a ještě přemýšlí jak by ho dál vyzdobil a co by šlo ještě přidat jako lepší sedlo hluboké, těžké pohodlné s hruškou - ještě že nemá kobyla alternátor - apropo, reverzibilní alternátor by se mi jako jediný líbil, kdyby plně nahradil startér a ten jsem mohl vyhodit a to jaksi zatím ještě nejde, takže je to opravdu jen módní výstřelek pro další zcirkusování auta

Antiautomat
12. dubna • 13:10

1 - da sa ten start / stop vypnut?
2 - ''start/stop systém zhasne motor po zastavení vozu s automatickou převodovkou'' - v pripade S-ky, vsetky maju automat. Posledna S-ka s manualom bola (opravte ma ak sa mylim), mamut S280
3 - ako je to potom so zivotnostou startera a baterie?Inak, ten tocivy moment vzhladom na to aky je to motor (ziadne dvojite turbo), je celkom pekny a papierova spotreba takisto, to treba uznat. Tu je zaujimave porovnanie s S250CDI, ten by som si naozaj rad skusil, pripadne porovnanie s prave tymto modelom.

mika
12. dubna • 19:40

U systému Start-Stop se startuje přes reverzibilní alternátor, který je schopen při běhu motoru dobíjet akumulátor. Když se motor zastaví, dokáže ho zároveň z energie akumulátoru zpětně roztočit a nastartovat.“
u systemu bosch přes zesílený starterŘidič ale může systém Start-Stop také vypnout stisknutím tlačítka, což je smysluplné například v popojíždějící koloně, v níž vůz zastavuje často jen na velmi krátkou chvíli. Kromě toho existuje celá řada okolností, za nichž se systém Start-Stop vypíná automaticky. Například u nezahřátého motoru. Opakované spouštění při ztuhlém motorovém oleji by jednak spotřebovalo hodně elektrické energie z akumulátoru a zadruhé by zkrátilo životnost. Motor se automaticky nevypíná ani při velkém natočení volantu, protože řidič v této situaci pravděpodobně parkuje. Totéž platí při zařazeném zpětném chodu. Senzor sklonu navíc registruje, zda vůz stojí ve svahu, a ve stoupáních nebo klesáních se sklonem deset stupňů a větším znemožňuje vypnutí motoru. Kromě toho musí být řidič připoutaný bezpečnostním pásem a musí být zavřená kapota motoru.

nenno
12. dubna • 19:44

věřím že tahle technologie je velmi užitečná ale čemu nevěřím je že by obsah 2.8 v6 měl spotřebu 6.2L na 100/km když se stěží udržíte na 8.5L itak je to slušná spotřeba pro takovy motor ;-)

nenno
12. dubna • 19:45

:-D a tohel je navic 3.5 litr 6.2l na 100km komu tady chtěj krmit hlavu B-]

aaa
12. dubna • 23:56

u 3,5l bych ještě věřil 8,5l/100km, ale 6,2l:-D

Doporučujeme

Články odjinud