Mercedes s motorem uprostřed a technikou z F1 čeká na schválení

Mercedes pravděpodobně zařadí do výrobního programu další supersport, který se postaví nad současné kupé Mercedes-AMG GT. Má to být nástupce modelů SLR a SLS a konkurence modelům automobilek Porsche, Ferrari, McLaren nebo Lamborghini.

Německá automobilka chce ale opustit koncepci s motorem vpředu a vrátit se k motoru uprostřed. Takové auto jsme naposled viděli na konci 90. let jako Mercedes-Benz CLK GTR. Jednalo by se tak o duchovního nástupce, ale těžko říci, jestli by Mercedes takový model nasadil do závodů.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Mercedes-Benz

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

CLK-GTR byl vlastně homologační speciál, zatímco nový supersport má být spíše ukázkou technologií a dovedností. Mercedes by rád využil svého jména ve Formuli 1 a nasadil přeplňovaný motor s hybridním systémem odvozeným od toho ze závodního programu F1.

Mercedes ale nechce vůz z kategorie LaFerrari, spíše má jít o menší model srovnatelný s McLarenem 650S a Ferrari 488 GTB, píše britský Autocar. Použitím hybridní techniky by to bylo něco jako BMW i8, ale s úplně jinými dynamickými parametry. Projekt nyní čeká na schválení a pokud vše půjde podle plánu, svět by ho mohl spatřit v roce 2019.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků