Mercedes S 63 AMG Coupé dostal od Mansory další dávku karbonu

Mercedes-Benz třídy S Coupé se už dočkal péče od společnosti Mansory dříve. Výsledek byl k vidění letos ve Frankfurtu a byl takový řekněme velmi výrazný. Pro zájemce o něco decentnějšího (na poměry Mansory) přichází pro tento model nová úprava. Opět hraje prim karbon, ale tentokrát ho nenajdete úplně všude. I když pořád je karbonu na autě více než dost.

Tuning | SUV | Sportovní auta | Autosalony | Frankfurt 2015

Galerie: Frankfurtský tuning jako přehlídka luxusu i nevkusu

Nový (karbonový) je přední spoiler, výdechy na blatnících, menší střešní spoiler a obrovské zadní křídlo. Došlo přirozeně na upravené prahy, zadní nárazník, difuzor i kapotu. Vše podtrhují nová kola o velikosti 22 palců, případně vzduchový podvozek snížený v základním nastavení o tři centimetry.

Tuning | Zajímavosti | SUV | Autosalony | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Úprava vychází z provedení S 63 AMG, které standardně nabízí 430 kW (585 koní). Jestli vám to přijde málo, můžete sáhnout po některé z úprav motoru, kterou Mansory nabízí. Ta „nejslabší“ zvedne výkon na 530 kW (720 k), výkonnější alternativou je 588 kW (800 k), respektive 662 kW (900 k) a vrcholem je provedení s maximem naladěným na 736 kW, tedy tisíc koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků