Mercedes S 250 CDI: čtyřválcový diesel pro třídu S realitou

Pokud se vám nedělá dobře už při pomyšlení na vozy jako BMW 730d, Audi A8 3,0 TDI nebo Mercedes S 320 CDI, dále raději nečtěte. Mercedes totiž mimoděk potvrdil dřívější spekulace, podle nichž se pod kapotu třídy S měl poprvé dostat čtyřválcový diesel.

Pravděpodobně již v Paříži tak spatříme model S 250 CDI, který bude ukrývat motor známý již z tříd C a E. S 204 koňmi výkonu ostudou ani v „eSku” být nemusí, svým projevem ale nedělá čest ani třídě C a pokud vám již teď vstávají vlasy hrůzou, u nás útěchu nehledejte, nejsme na tom lépe.

Motor by měl být spojen automatickou sedmistupňovou převodovkou a nově i systémem start/stop. S touto výbavičkou bude produkovat méně než 170 g emisí CO2 na kilometr a to je hodnota, za kterou vám lední medvědi budou pět ve sboru.

Vůz by se měl dostat do prodejů ještě před koncem letošního roku za zatím neznámou cenu. Jsme zvědavi, kdo si jej koupí...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz S 350 BlueTec byl jen předstupeň toho, co nás v třídě S čeká...

 

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků