Mercedes rozšířil nabídku motorizací pro ML o přeplňovaný osmiválec

Poslední generace Mercedesu-Benz ML se zatím musela obejít bez osmiválcového provedení označeného jako 500 4Matic BlueEfficiency. Pokud patříte k zákazníkům, kteří na tuhle jednotku čekali, pak pro vás máme dobrou zprávu. Čekání je u konce a už za nedlouho bude možné vůz objednat. První exempláře dorazí do showroomů na podzim.

SUV | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

ML 500 BlueEfficiency sice využívá osmiválec, ale na rozdíl od předchozí generace byl jeho objem zmenšen na 4663 ccm. Maximální výkon činí rovných 300 kW a točivý moment vrcholí hodnotou 600 Nm. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka 7G-Tronic Plus. Stovku zvládne naftová novinka za 5,6 s a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Spotřeba paliva by se měla pohybovat do 11,5 l/100 km.

Kromě nového motoru připravil Mercedes pro modelový rok 2013 ještě několik dalších změn souvisejících s třídou ML. Těšit se můžeme na nové prvky příplatkové výbavy, jako například prémiové audio Bang & Olufsen o výkonu 1200 W, přednárazový systém nebo sedačky vybavené masáží. 

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků