Mercedes prodal již 40 000 sedanů nové třídy E, kombík přiveze do Frankfurtu

Nový Mercedes třídy E se představil teprve v letošním roce, kdy jsou slábnoucí prodeje dražších vozů pro automobilky více než znatelné. Přesto se novince daří velmi dobře, za pár měsíců prodal Mercedes na 40 000 vozů tohoto typu a zdá se, že úspěch předchozí generace, kterou si za 6 let pořídilo na 1,5 milionu zákazniků, bude pokračovat i v té současné. Automobilka sama je reakcí trhu příjemně překvapena.

Možná i proto se u Mercedesu rozhodli přichvátnout s novým kombíkem na bázi „Éčka”. Jak jsme vás informovali při prezentaci posledních špionážních fotografií vozu, v Německu se do představení nové generace E kombi zrovna nehrnuli a na pořad dne měla přijít až v průběhu roku 2010. Nyní automobilka oznámila, že nové kombi přiveze již do Frankfurtu letos v září. A dává to nakonec smysl i z jiných důvodů, jde o poslední velký německý autosalon na dva roky dopředu a takovou příležitost i ve Stuttgartu nemohou nechat ujít.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nový Mercedes-Benz E Estate

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků