Mercedes připravuje pro GL mezigenerační facelift (spy photos)

Mercedes GL poprvé vstoupil na trh v roce 2006 a nepsaným pravidlem automobilky bývá obměna generací po šesti letech. Tak dlouho ale žádný model není schopen bez zásahů obstát, a tak dostane současná generace facelift, který ji pomůže vytrvat až do roku 2012.

Špionážním fotografům se podařilo testovací kousek ulovit a jak si můžete všimnout, změny se dle maskování objeví na bočních sekcích předního nárazníku, mlhových světlometech a vzadu to bude obdobné - modifikace se dotknou jak nárazníku, tak zadních svítilen.

Nabídka motorů zůstane pravděpodobně zachována, a tak vás jistě napadá, co vlastně facelift přinese. Můžeme vám prozradit, že mnohých novinek se dočká interiér vozu a podstatného obohacení zase jeho výbava.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mercedes-Benz GL s chystaným faceliftem

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků