Hmmm, asi sem cekal vic. Jen 20kw elektromotor mi prijde slaby, otazka jestli to bude mit aspon byrazne lepsi kroutak a prubeh vykonu, neb 250 neni zas takovy zazrak, co z nej novinari delaji.No na jare tu snad bude, tak se svezem a uvidime......
Cílem Mercedesu nebylo dosáhnout špičkových hodnot, ale nabídnout alternativu k šestiválci. Dá se říci, že hybrid-diesel bude stát přesně mezi 250CDI (4 válec) a 350CDI (6 válec), bude tedy spojovat 2 světy - výkon šestiválce, spotřeba 4 válce. A o to šlo, o nic víc. Protože Mercedes a PSA začali s vývojem dříve, mají nyní v nabídce "normální" hybridy. Volvo začalo později, až v momentě, kdy začaly být v módě úvahy o plug-in hybridech ....... a proto přichází rovnou s plug-in hybridem. Budoucnost ukáže zda stačí mít v nabídce jedno nebo druhé, či zda je potřeba nabízet oboje.
upřimně, měl sem možtnost jezdit s 350 i 250 a spotřeba +/- 0,5litru stejná, a projev 350 je uplně jinde, víceméně po městě jedeš na volnoběh.jako mezistupen maji 300cdi ;), ale ten nema smysl.uvidime za kolik to bude realně schopný jezdit, pokud by to bylo schopný jezdit po centru čistě na elektriku, a rychle se regenerovat bylo by to zajimave na taxika, jinak to nema smysl a kdo bude chtít šetřit koupi 200cdi, kdo se bude chtít svézt za rozumný náklady vezme 350CDI.v autotipu psali, že by nove S-ko melo dostat tu samou soustavu ale s elektromotorem s 80kw, což je pěkný. osobně sem doufal v nějakých 35-50kw proto to mírné zklamání.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.