Mercedes osadil svůj monopost F1 trumpetou. Poslechněte si výsledek

V seriálu F1 se začal řešit problém tolik kritizovaného zvuku nových monopostů. Stížnosti se sesypaly na fakt, že jsou formule oproti předchozím ročníkům podstatně tišší. Mercedes otestoval ve Španělsku možné řešení. Na výfuk svého monopostu instaloval korpus, který nemá příliš daleko ke klasické trumpetě. Srandu si z toho udělal na svém twitteru i sám Nico Rosberg, který zveřejnil přiložený obrázek.

Video | Sport | Honda

Honda představuje zvuk své jedna-šestky pro F1

Výsledek vypadá minimálně trochu zvláštně. Představa, že podobnou trumpetu má každá formule je trochu úsměvná. Ale velmi pravděpodobně se tak nestane. Nico Rosberg zhodnotil na krátkém videu testování s tím, že mnoho užitku nepřineslo a že bude potřeba se poohlédnout po nějakém jiném řešení.

Na internetu už jsou také první videa přímo z testovacího okruhu, takže si trumpetou osazenou formuli můžeme poslechnout.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků