Mercedes ML AMG: nová generace v nejsilnější verzi (spy photos)

Jistě již víte, že u Mercedesu připravují novou generaci SUV ML. Nyní vám přinášíme špionážní snímky nejsilnější verze AMG, která byla zachycena poblíž německého okruhu Nürburgring. Jak můžete vidět, opět se nezapomnělo na velká kola, vrtané kotouče brzd nebo přední masku s velkými nasávacími otvory.

Další generační změny lze spatřit na jiném tvaru zadních dveří, bočních zrcátkách, střešním nosiči a výše uloženém zadním okně. Pod kapotou se ale vše změní. Tak jako u třídy S, i zde bude AMG pohánět dvakrát přeplňovaný osmiválec 5,5 l s výkonem kolem 571 koní a točivým momentem 900 Nm dostupným od 2 500 do 3 750 ot./min, na atmosférický agregát tak můžete rovnou zapomenout. Světová premiéra vozu se uskuteční příští rok ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mercedes ML AMG nové generace při testech

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků