Mercedes ML 63 AMG s novinkami pro rok 2011

DaimlerBenz představil vylepšenou verzi vrcholného modelu řady ML s označením 63 AMG pro modelový rok 2011. V čem je jiný?

Na první pohled si všimneme přepracované, členitější kapoty a zatmavených bi-xenonových reflektorů. Zadní svítilny mají nyní čiré kryty a světelné zdroje z LED a podobně jako ty přední disponují zatmavením, což zvyšuje kontrast s bílým lakováním vozu, který vidíte na přiložených snímcích.

Pod kapotou se však nic nezměnilo, oproti očekávání zde tedy nenajdeme nový vidlicový osmiválec AMG s objemem 5,5 l a dvojitým přeplňováním, který se v jiných vozech Mercedes-Benz dodává ve výkonových verzích 544 koní (400 kW) a 571 koní (420 kW) a s točivými momenty 800, resp. 900 Nm. Takže i nový Mercedes ML 63 AMG se musí spokojit s konvenčním, atmosféricky plněným osmiválcem s objemem 6,3 l, výkonem 510 koní (375 kW) při 6 800 ot./min. a točivým momentem „pouhých“ 630 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

To však tomuto mohutnému SUV umožní zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,0 s a dosažení nejvyšší, elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. Ačkoli se již nejedná o žádný výkřik techniky, jednotka 6,3 l AMG vloni získala v anketě Motor roku (Engine of the Year 2009) ceny Nejlepší výkonný motor a Nejlepší motor nad objem 4 l. Samozřejmostí je použití automatické převodovky AMG Speedshift 7G-Tronic s trojicí přednastavených režimů. Točivý moment se přenáší trvale na všechna kola v poměru 40:60 ve prospěch zadní nápravy. Podvozek dále využívá předností pneumatického pérování Airmatic, adaptivního tlumení ADS a automatické samonivelace obou náprav, k tomu je třeba přičíst posílenou brzdovou soustavu se zdvojenými a odvrtávanými kotouči.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pětipaprskové slitinové ráfky AMG s dvoubarevným lakováním obouvají pneumatiky 295/40 R20, na přání se dodávají větší ráfky a pneumatiky 295/35 R21. Do standardní výbavy patří elektricky stavitelná sportovní sedadla, kožené čalounění kombinované s doplňky z Alcantary, specifický volant nebo hliníkové páčky manuálního řazení převodů, palubní deska může být na přání potažena kůží Nappa.

První modernizované vozy Mercedes ML 63 AMG se ke svým majitelům dostanou již během tohoto měsíce, cena byla stanovena na 105 077 eur včetně daně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz ML 63 AMG 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 470 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 80 440 km
Cena: 186 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků