Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Jméno Maybach se vrací zpět na scénu. Mercedes aktuálně představil limuzínu, která se oficiálně jmenuje Mercedes-Maybach třídy S. Máte zájem? Vybírat můžete mezi osmiválcovou a dvanáctiválcovou variantou. Ať zvolíte cokoliv, uvnitř o vás bude královsky postaráno.

Mercedes-Benz | Byznys | Rolls-Royce | Názory | Maybach

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Mercedes-Maybach třídy S dostal rozvor prodloužený na 3365 mm a celkovou délku 5453 mm. Automobilka uvádí, že Maybach přerůstá o dvacet centimetrů na rozvoru i délce klasickou třídu S s prodlouženým rozvorem náprav. Rozdíl najdete také když se pečlivě podíváte na zadní dveře. Maybach je má kratší, ale nemá v nich trojúhelníkové okénko. To se přestěhovalo přímo do zadního sloupku.

Popisovat interiér snad ani nemá smysl. Když si prohlédnete přiloženou fotogalerii, jistě více než dobře pochopíte, jak luxusní tohle auto bude. Patřičný dojem má podtrhnout navíc odhlučnění. Mercedes o novém Maybachu hovoří jako o autě s nejtišším interiérem na světě.

Testy | Mercedes-Benz | Sedany | Luxusní auta

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Nabídka motorizací je skutečně hezká. „Spořiví“ jedinci sáhnou po S 500 s osmiválcem naladěným na 335 kW (455 k) a s točivým momentem 700 Nm. Kdo chce opravdu všechno, ten dostane S 600 vybavené dvanáctiválcem s parametry 390 kW (530 k) a 830 Nm. Navíc ale získá pouze dobrý pocit, protože obě varianty zvládnou stovku za pět sekund a obě mají maximální rychlost omezenou na 250 km/h.

Sluší se doplnit, že osmiválec spolupracuje s devítistupňovým automatem, zatímco dvanáctiválec používá sedmistupňovou automatickou převodovku. V červnu příštího roku dorazí ještě provedení S 500 s pohonem všech kol 4MATIC. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 296 000 Kč
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 183 700 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 140 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

dnes | Radek Pecák | 2 příspěvky
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků