Mercedes-Maybach Pullman míří do Ženevy. Na délku má 6,5 m

V Ženevě si na své přijdou také příznivci absolutního luxusu. Mercedes zde totiž ukáže to nejluxusnější, co bude mít v nabídce. Těšte se na řádně prodlouženou třídu S, která se bude opět prezentovat pod názvem Mercedes-Maybach. Na délku tohle auto měří 6,5 metru a luxus uvnitř nezná hranice.

Testy | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Sedany

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Mercedes-Maybach Pullman je dlouhý přesně 6499 mm, což znamená, že je ještě o 1053 mm delší než už prodloužený Mercedes-Maybach třídy S. Rozvor náprav se dostal na 4418 mm a zvětšovala se také výška. Ta nabídne 1598 mm, takže je Pullman o deset centimetrů vyšší než základní třída S.

Pullman je limuzína, která má oddělený prostor pro řidiče od prostoru pro majitele a jeho společnost. Přepážka se přirozeně stahuje elektricky a po stisku tlačítka ji můžete změnit z průhledné na neprůhlednou.

Byznys | Luxusní auta | Mercedes-Benz

Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

V interiéru jsou dvě maximálně luxusní křesla orientovaná ve směru jízdy, další dvojice je sklopná a je otočená proti směru jízdy. Kdo si bude přát, ten může dostal svůj Pullman bez těchto „nouzových“ sedadel a auto s délkou 6,5 m bude tím pádem čtyřmístné.

Pod kapotou nečekejte nic jiného než dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec s výkonem 390 kW (530 k) a točivým momentem 830 Nm dostupným od 1900 ot./min.

První majitelé se svého auta dočkají nejdříve začátkem příštího roku. A cena? Tisková zpráva tak jakoby mimochodem zmiňuje, že nový Pullman vyjde přibližně na půl milionu eur. To je necelých čtrnáct milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 140 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků