Mercedes-Maybach Pullman míří do Ženevy. Na délku má 6,5 m

V Ženevě si na své přijdou také příznivci absolutního luxusu. Mercedes zde totiž ukáže to nejluxusnější, co bude mít v nabídce. Těšte se na řádně prodlouženou třídu S, která se bude opět prezentovat pod názvem Mercedes-Maybach. Na délku tohle auto měří 6,5 metru a luxus uvnitř nezná hranice.

Testy | Luxusní auta | Sedany | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Mercedes-Maybach Pullman je dlouhý přesně 6499 mm, což znamená, že je ještě o 1053 mm delší než už prodloužený Mercedes-Maybach třídy S. Rozvor náprav se dostal na 4418 mm a zvětšovala se také výška. Ta nabídne 1598 mm, takže je Pullman o deset centimetrů vyšší než základní třída S.

Pullman je limuzína, která má oddělený prostor pro řidiče od prostoru pro majitele a jeho společnost. Přepážka se přirozeně stahuje elektricky a po stisku tlačítka ji můžete změnit z průhledné na neprůhlednou.

Luxusní auta | Byznys | Mercedes-Benz

Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

V interiéru jsou dvě maximálně luxusní křesla orientovaná ve směru jízdy, další dvojice je sklopná a je otočená proti směru jízdy. Kdo si bude přát, ten může dostal svůj Pullman bez těchto „nouzových“ sedadel a auto s délkou 6,5 m bude tím pádem čtyřmístné.

Pod kapotou nečekejte nic jiného než dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec s výkonem 390 kW (530 k) a točivým momentem 830 Nm dostupným od 1900 ot./min.

První majitelé se svého auta dočkají nejdříve začátkem příštího roku. A cena? Tisková zpráva tak jakoby mimochodem zmiňuje, že nový Pullman vyjde přibližně na půl milionu eur. To je necelých čtrnáct milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků