Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Přehled frankfurtského tuningu jsme vám ukázali už včera, ale speciálně jedno ze všech upravených aut si zaslouží zvláštní pozornost. Brabus přivezl do Frankfurtu kromě jiného také vylepšený Mercedes-Maybach. Ano, i luxusní limuzíny lze podrobit tuningu. Výsledek je ohromující a určitě patří mezi to absolutně nejluxusnější, co je ve Frankfurtu k vidění.

Video | Mercedes-Benz | Premiéry | Luxusní auta

Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Brabus vzal vrcholné dvanáctiválcové provedení a motor kompletně předělal. Základem úprav je objem zvýšený ze šesti litrů na 6,3 litrů a od toho se odvíjející další změny. Navíc technici nasadili větší turbodmychadla, větší svody, nerezový výfuk a tak dále. Celkový výkon motoru je 662 kW (900 k) dostupný při 5500 ot./min, točivý moment končí hodnotou 1500 Nm při 4200 ot./min.

Tuning | SUV | Autosalony | Sportovní auta | Frankfurt 2015

Galerie: Frankfurtský tuning jako přehlídka luxusu i nevkusu

Auto váží přibližně 2,8 tuny, ale výkon motoru je takový, že tuto loď dostane na stovku už za 3,7 s. Maximálně se vůz rozjede na 350 km/h. Další úpravy zahrnují o 25 mm snížený podvozek, kola ve velikosti 21 nebo 22 palců a decentní vylepšení vzhledu. Brabus například vyměnil přední nárazník, masku, dozadu nasadil velký difuzor a větší koncovky výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Možná vypadá jako trochu „otuněná“ třída S, ale když se začtete do oficiálních materiálu, velmi rychle zjistíte, že to zde Brabus vzal hodně důkladně. Tahle loď může jet až 350 km/h!

Když se posadíte za volant, možná vás zaujme luxusní čalounění kůží, která se nastěhovala všude možně, ale zřejmě ještě více pozornosti přitáhne tachometr. Ten totiž končí hodnotou 400 km/h. Provedení interiéru jako takového samozřejmě závisí na přáních zákazníka, možné je prakticky cokoliv.

Ve druhé řadě pak najdete díky prodlouženému rozvoru nadbytek prostoru a dvě luxusní křesla. Nechybí stolky, držáky na tablety, obrazovka multimediálního systému, připojení na internet a tak dále.

Premiéry | Autosalony | Kabriolety | Luxusní auta | Frankfurt 2015 | Rolls-Royce

IAA 2015 živě: Rolls-Royce Dawn vážně není pro chudé miliardáře

Brabus vám tohle auto prodá jako nové, pokud už svůj Mercedes-Maybach máte, nemusíte zoufat. Možná je i přestavba staršího exempláře. A že nevlastníte vrcholný dvanáctiválec? Také nevadí. U Brabusu umí zvednout výkon i slabší S 500 osazené osmiválcem. Navíc dostanete 62 kW (85 k, celkem 540 k) a 120 Nm (celkem 820 Nm).  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 296 000 Kč
Mercedes Sprinter 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 158 333 km
Cena: 230 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků