Mercedes E63 AMG Estate: superkombi (spy photos)

Špionážní fotografové v poslední době číhají na německých okreskách na nové modely. Posledním úlovkem se stal nový Mercedes E63 AMG v provedení kombi, který má za úlohu stěžit život BMW M5 kombi, na Audi RS6 mu bude nějaký ten koník scházet.

Mercedes nevsadil na keramické brzdy, ale použije klasické ocelové kotouče. Soustava ale bude vybavena funkcemi jako sušení disků při mokrém počasí nebo cornering brake control, kde dochází k účinnému rozdělování brzdného účinku v závislosti od rychlosti a úhlu natočení volantu.

Za slovo stojí i další výbava - řidič bude mít k dispozici systém varování opuštění jízdního pruhu, systém monitorující oči nebo detektor stavu vozovky. Plusem stabilizačního systému je i schopnost vyhodnocovat boční vítr nebo opotřebení pneumatik.

Jak již správně tušíte, pod kabátkem se ukrývá osmiválec o objemu 6,2 litru, který dostane výkonovou porci kolem 530 koní. A to je každopádně pěkná nadílka. Představení modelu se uskuteční příští rok na autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
E63 AMG Estate, s vysokootáčkovým osmiválcem pod kapotou

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků