Mercedes E63 AMG: ceny ostrého sedanu jsou venku

Přibližně měsíc a půl po představení ostré verze stále populárnějšího sedanu Mercedes E, tedy typu E63 AMG, zveřejnila automobilka první ceny a to jak pro severoamerický, tak i pro evropský trh.

Přesnou českou cenu vám bohužel zatím neprozradíme, ale skvělým vodítkem bude cena v sousedním Německu. Tam si nové E63 AMG pořídíte od 105 791 eur (zhruba 2 750 000 Kč), přičemž k dispozici bude i široká paleta příplatkové výbavy. Připomeňme, že u nás se největšími rivaly tohoto sportovního sedanu stane BMW M5, Audi S6 a zapomínat nesmíme ani na stále průbojnější Jaguar, jenž od letošního roku nabízí ostrý sedan XF-R.

Pro porovnání ještě zmiňme základní cenu v zámoří, která činí 87 700 dolarů (zhruba 1 840 000 Kč), což je oproti té evropské znatelný rozdíl. Připomeňme, že všechny ceny jsou bez daně a základní verze se trh od trhu budou mírně lišit, a tak může být porovnávání jednotlivých základních cen v některých případech poněkud zkreslující. Mercedes E63 AMG, o němž jsme se blíže zmínili zde, se v Evropě začne prodávat koncem října, přičemž za „velikou louží” si budou muset počkat zhruba o tři měsíce déle.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes E 63 AMG
Mercedes Třídy C 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 182 952 km
Cena: 205 000 Kč
Mercedes Třídy B 1.498
Rok výroby: 2006
Stav: 158 522 km
Cena: 115 000 Kč
Mercedes Třídy C 1.796
Rok výroby: 2008
Stav: 155 233 km
Cena: 195 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků