Mercedes E Cabrio od Carlssonu: pan Vkusný

Známý ladič vozů Mercedes-Benz o sobě dal po delší době vědět svou další stavbou. Je typicky elegantní a vkusná.

Prezentované provedení vychází ze sériového kabrioletu Mercedes-Benz E350 CDI poslední generace. Jediné, co s ohledem na charakter vozu není příliš vkusné, je vznětový motor pod kapotou, jistou dávku atraktivity mu ale ani tak upřít nelze. Nová sada od Carlssonu přináší modifikace karoserie a jejího interiéru a citelné navýšení výkonu. Ten poskočil o plných 21 %, vidlicový šestiválec CDI díky tomu dosahuje nejvyššího výkonu 280 koní (206 kW), přičemž točivý moment nabyl o 20 % a vrcholí hodnotou 648 Nm. Prakticky jediným vylepšením přitom zůstává přeprogramování řídicí jednotky, což zákazníka přijde na 1 784 eur včetně daní.

Konstruktéři od Carlssonu však chtěli, aby upravený motor o sobě dával řádným způsobem vědět, což v tomto případě možné neocení každý. I tak lze vůz Mercedes-Benz E350 CDI Cabrio opatřit novou výfukovou soustavou vyrobenou z nerezové oceli a zakončenou párem působivých koncovek. Cena této úpravy byla stanovena na 1 698 eur. Za dalších 355 eur dostanete o 30 mm kratší, sportovněji laděné pružiny.

Na první pohled si všimneme agresivně tvarovaného předního spoileru s „lízátkem“ na jeho spodní hraně, na přání lze tyto díly vyrobit z uhlíkových kompozitů. Zadní nárazník lze objednat samostatně, nebo v sadě s nárazníkem předním za cenu 1 698 eur. Pokud toužíte po specifických litých kolech, máte k dispozici širokou škálu ráfků s průměrem od 16 do 20 palců a s cenou až 2 712 eur. Uvnitř vozu najdeme například hlavici voliče převodovky vyrobenou z kombinace kůže a Alcantary, hliníkové obklady na dveřích a pedálech nebo semišové koberce.

Carlsson slibuje, že nabídka příslušenství pro kabriolety Mercedes odvozené ze současné generace E se bude rozrůstat. Dosavadními doplňky se vrozené elegance vozu zatím nikterak negativně nedotkl.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E Cabrio Carlsson
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.991
Rok výroby: 2006
Stav: 190 428 km
Cena: 73 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2001
Stav: 183 158 km
Cena: 50 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků