Mercedes CLS 4Matic: nové CLS poprvé také s pohonem všech kol

Druhá generace „čtyřdveřového kupé“ Mercedes-Benz CLS bude vůbec poprvé k dostání také s trvalým pohonem všech čtyř kol. Za tímto rozhodnutím zřejmě stojí nová konkurence v podobě třeba Audi A7 Sportback, s níž se první řada CLS potýkat nemusela.

Pohon 4Matic má být dostupný za příplatek pro verze CLS 500 BlueEfficiency a 350 CDI BlueEfficiency. Skrze lamelovou spojku se za normálních podmínek přenáší výkon mezi přední a zadní nápravu v poměru 45:55.

O tom, kdy se vozy CLS s pohonem 4Matic dostanou do prodejů, zatím rozhodnuto není, dříve než na příští zimu ale zřejmě k dostání nebudou. Standardní Mercedesy CLS se u nás začnou objevovat již od ledna. Prvními budou verze 350 a 350 CDI a v létě je doplní čtyřválec 250 CDI, osmiválec CLS 500 a vrcholné provedení CLS 63 AMG.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Mercedes CLS 4Matic
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků