Mercedes CL65 AMG od Anderson Germany

Pokud vám přijde standardní Mercedes-Benz CL65 AMG jako příliš krotký a fádní, máme pro vás cestu, jak z něj dostat více.

Pořiďte si CL65 AMG a svěřte do rukou německé ladičské společnosti Anderson Germany. V jejích dílnách se postarají o to, aby se rozložité kupé ze Stuttgartu proměnilo v cosi ještě exkluzivnějšího. Pánové si pro vaše auto přijedu až k vám domů a po přestavbě jej přistaví zpět, ovšem pouze v případě, že žijete v Německu. Během několika týdnů váš samohyb projde sadou úprav stylistických i funkčních, stranou zájmu totiž nezůstala ani pohonná jednotka. 

A začněme právě pod kapotou, kde se změnil program řídicí jednotky a najdeme zde speciální sání s velkými filtry a novou výfukovou soustavu se závodními katalyzátory a tlumiči. Díky tomu standardní dvanáctiválec dosahuje výkonu 680 koní (tedy rovných 500 kW) namísto továrních 620 koní (456 kW). Posun to není nijak nervydrásající, ale v těchto sférách skutečně nemusí pršet, ale stačí když kape.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na první pohled si na vylepšeném autě všimneme saténově matného černého lakování, jež může být doplněno sadou aerodynamických doplňků z uhlíkových kompozitů sestávající z krytů zrcátek, okenních rámů, masky chladiče, dveřních klik, odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru a krytů všech ventilačních otvorů. Dojem podtrhují opět černě, tentokrát však leskle lakované dvaadvacetipalcové lité ráfky opatřené takřka nepatrnými okraji z uhlíkových kompozitů a pneumatikami Michelin o rozměru 275/25 vpředu a 295/25 vzadu.

Modifikací doznal také interiér. Uvnitř Mercedesu CL65 od Anderson Germany tak najdeme třeba dvoutónové kožené čalounění s prošívanými středy sedadel a širokou škálu obkladů z uhlíkových kompozitů, které se nacházejí třeba na vnitřním zrcátku, středové konzoli i na horní části věnce volantu. Za zmínku stojí ještě vylepšená audiosoustava či Alcantarou potažené sloupky a střecha.

Ceny těchto vylepšení nejsou veřejně známy, pokud vás však oslovila, u Andersonu vám i na toto téma jistě řeknou více.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes CL65 AMG od Anderson Germany
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků