Mercedes CL63 a CL65 AMG 2011: kupé pro maximalisty znají své ceny

Již skoro před týdnem jsme vám představili faceliftovaná provedení Mercedesů CL63 a CL65 AMG. Oběma verzím jsme se věnovali více než podrobně, a tak vás na tomto místě nebudeme zatěžovat dalšími technickými detaily. Automobilka ale s menším odstupem uvolnila ceny obou svých vrcholných modelů a ty jistě stojí za pozornost.

Kupé řady CL v provedení AMG byla vždy velmi drahá. Krom pár zvláštních modelů jako SLR McLaren, CLK DTM a jim podobných specialitek jde stabilně o nejdražší sériově vyráběné Mercedesy. A ani inovovaná provedení rozhodně své pozice nechtějí opustit.

„Základní” CL63 AMG s motorem, 5,5 V8 biturbo, 544 koňmi výkonu a sedmistupňovým automatem Speedshift MCT je tak pro modelový rok 2011 k dispozici za cenu 160 769 Eur (cca 4 miliony Kč). Pokud byste si vůz chtěli pořídit s továrním AMG Performance paketem, který mu přidá dalších 27 koní výkonu, připravte si dalších 9 401 Euro (celkem tedy kulatých 170 170 Eur neboli asi 4,22 milionu Kč).

Vyšší provedení CL65 AMG se čísílkem v označení od CL63 liší nepatrně, to samé se ale nedá říci o číslovce v ceníku. Provedení s šestilitrovým dvanáctiválcem a výkonem 630 koní v kombinaci s pětistupňovým automatem Speedshift vás totiž vyjde nejméně na 227 825,50 Eur (cca 5,65 milionu Kč) a to je už skutečně tučná cifřička.

Dodejme snad už jen, že jde o německé ceny vč. tamní DPH. České by tedy neměly být výrazně odlišné. Vůz je pochopitelně k dispozici k objednání ihned s prvními dodávkami během letošního podzimu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Mercedes-Benz CL AMG
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek