Mercedes Citan jako MetroStream a MetroProtect Hartmann

Německý ladič přichází s dvojicí nových dodávek vycházejících z modelu Mercedes-Benz Citan.

Společnost Hartmann Tuning se vrací k tématu modelu Mercedes-Benz Citan, který je značkovou verzí Renaultu Kangoo. A zatímco užitkovým Renaultům se němečtí ladiči příliš často nevěnují, v případě značky Mercedes-Benz je tomu tradičně poněkud jinak. Možná si vzpomenete na stavbu Hartmann Sprinter SP5, jejíž stopy jsou dnes již poněkud zaváty časem, ale nyní je Hartmann zpět s malými užitkovými vozy MetroStream a MetroProtect.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
MetroProtect, MetroStream a oba modely pohromadě

Oba vychází ze sériového modelu Mercedes-Benz Citan, určeny jsou především k městskému provozu a vynikají především okázalou výstrojí svých karoserií. MetroProtect je osazen chromovanými trubkovými rámy vpředu, po stranách prahů i za zadním nárazníkem, dekoračními rudými polepy na dveřích a litými ráfky s nízkoprofilovými pneumatikami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Doplňky obou verzí lze objednávat samostatně a kombinovat je dle vkusu zákazníka

Druhou verzí čerstvé přestavby Hartmann Tuning je provedení MetroStream, jež se dočkalo chromovaných linek na masce chladiče, aerodynamických nástavců obou nárazníků i prahů a podvozku sníženého o 25 mm. Oba vozy jsou ale jen ukázkami toho, co u Hartmannu mohou pro Citan udělat, takže jednotlivé prvky lze kombinovat podle přání a vkusu konkrétního zákazníka. Ten si navíc může připlatit za zvýšení výkonu skrze přeprogramovanou řídicí jednotku.

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků