Mercedes C63 AMG Perfomance Package Plus: nový vrchol „Céčka“

Pozornost automobilky Mercedes Benz byla poslední dobu obrácena především k modelu SLS, jímž se automobilka pomyslně vrací k legendárnímu modelu 300SL. Páni ze Stuttgartu však nezapomínají ani na „civilnější“ modely, které jsou však i tak pro běžné motoristy mnohokrát pouhým snem. Takovým má být i Mercedes Benz C63 AMG, k němuž automobilky začala nabízet Performance Package Plus, což znamená, že dostanete ještě víc než u běžného provedení od AMG.

V tomto případě se konkrétně bavíme o výkonnostní „injekci“ 30 koní, takže C63 AMG PPP se může pochlubit celkovým výkonem až 487 plnokrevníků. Toto zlepšení můžeme připsat mj. i novým kovaným pístům, které se objevily i v již zmiňovaném modelu SLS. Z hlediska výkonnostního nám už zbývá jenom dodat, že sprint z nuly na 100 km/h potrvá tomuto krasavci pouhých 4,4 sekundy.
Přesuňme se nyní do jiné části - o bezpečné zpomalení, či zastavení se starají vylepšené brzdy z kompozitních materiálů. Povšimnout si také můžeme několik kosmetických změn, jako třeba decentního karbonového spoileru. Uvnitř pak najdeme jeden luxusní prvek za druhým, včetně čalounění kůží Nappa kombinovaného s Alcantarou.
Zmiňovaný AMG Performance Package Plus bude k dispozici ještě před koncem letošního roku a stranou nezůstanou ani vyznavači kombi, pro které bude tento paket taktéž připraven.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes Benz C63 AMG Performance Package Plus
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 65 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků