Mercedes C63 AMG Perfomance Package Plus: nový vrchol „Céčka“

Pozornost automobilky Mercedes Benz byla poslední dobu obrácena především k modelu SLS, jímž se automobilka pomyslně vrací k legendárnímu modelu 300SL. Páni ze Stuttgartu však nezapomínají ani na „civilnější“ modely, které jsou však i tak pro běžné motoristy mnohokrát pouhým snem. Takovým má být i Mercedes Benz C63 AMG, k němuž automobilky začala nabízet Performance Package Plus, což znamená, že dostanete ještě víc než u běžného provedení od AMG.

V tomto případě se konkrétně bavíme o výkonnostní „injekci“ 30 koní, takže C63 AMG PPP se může pochlubit celkovým výkonem až 487 plnokrevníků. Toto zlepšení můžeme připsat mj. i novým kovaným pístům, které se objevily i v již zmiňovaném modelu SLS. Z hlediska výkonnostního nám už zbývá jenom dodat, že sprint z nuly na 100 km/h potrvá tomuto krasavci pouhých 4,4 sekundy.
Přesuňme se nyní do jiné části - o bezpečné zpomalení, či zastavení se starají vylepšené brzdy z kompozitních materiálů. Povšimnout si také můžeme několik kosmetických změn, jako třeba decentního karbonového spoileru. Uvnitř pak najdeme jeden luxusní prvek za druhým, včetně čalounění kůží Nappa kombinovaného s Alcantarou.
Zmiňovaný AMG Performance Package Plus bude k dispozici ještě před koncem letošního roku a stranou nezůstanou ani vyznavači kombi, pro které bude tento paket taktéž připraven.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes Benz C63 AMG Performance Package Plus
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků