Mercedes C63 AMG jako Safety Car DTM

Značka Mercedes připravila pro letošní seriál závodů DTM nový zaváděcí vůz odvozený z nového vrcholného sedanu C63 AMG.

Zaváděcí vozy patří ke koloritům naprosté většiny motoristických sportovních klání. Ačkoli v samotných závodech o ně nikdy nejde, stejně se na ně upírají zraky fanoušků motorismu, neboť jsou pro ně jakými pojítkem mezi závodními speciály a běžným silničními auty. Zatímco všechna utkání letošního seriálu MotoGP bude provázet speciální provedení mnichovského kompaktu BMW 1 M Coupe Safety Car, v čele pelotonu automobilů v německém šampionátu DTM budeme vídat stříbrný sedan odvozený ze sériového modelu Mercedes – Benz C63 AMG.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Značka Mercedes – Benz a DTM toho mají již řadu let hodně společného, vždyť speciál řady C v současnosti patří mezi vůbec nejúspěšnější závodní vozy v dějinách DTM. Nyní budeme stroje Mercedes – Benz C vídat také v úvodním kole a také letos půjde prakticky o stejný vůz, jaký si můžete objednat u nejbližšího dealera. Vybaven je sadou AMG Performance Package, ale přidává nezbytné varovné osvětlení a nápisy Safety Car, zatímco v interiéru bychom našli vysílačku, monitor s aktuální polohou všech závodních vozů, závodní sedadla se čtyřbodovými pásy a volant čalouněný kombinací kůže Nappa a Alcantary. 

Nejnovější zaváděcí Mercedes C63 AMG debutuje na Hockenheimu během tohoto víkendu, ovšem vozy C63 AMG pro DTM jezdily jako Safety Car již dříve. Stroje Mercedes AMG zavádějí závody DTM již od roku 2000 a sedan Mercedes – Benz C63 AMG se této úlohy poprvé zhostil v roce 2008.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků