Mercedes C63 AMG jako Safety Car DTM

Značka Mercedes připravila pro letošní seriál závodů DTM nový zaváděcí vůz odvozený z nového vrcholného sedanu C63 AMG.

Zaváděcí vozy patří ke koloritům naprosté většiny motoristických sportovních klání. Ačkoli v samotných závodech o ně nikdy nejde, stejně se na ně upírají zraky fanoušků motorismu, neboť jsou pro ně jakými pojítkem mezi závodními speciály a běžným silničními auty. Zatímco všechna utkání letošního seriálu MotoGP bude provázet speciální provedení mnichovského kompaktu BMW 1 M Coupe Safety Car, v čele pelotonu automobilů v německém šampionátu DTM budeme vídat stříbrný sedan odvozený ze sériového modelu Mercedes – Benz C63 AMG.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Značka Mercedes – Benz a DTM toho mají již řadu let hodně společného, vždyť speciál řady C v současnosti patří mezi vůbec nejúspěšnější závodní vozy v dějinách DTM. Nyní budeme stroje Mercedes – Benz C vídat také v úvodním kole a také letos půjde prakticky o stejný vůz, jaký si můžete objednat u nejbližšího dealera. Vybaven je sadou AMG Performance Package, ale přidává nezbytné varovné osvětlení a nápisy Safety Car, zatímco v interiéru bychom našli vysílačku, monitor s aktuální polohou všech závodních vozů, závodní sedadla se čtyřbodovými pásy a volant čalouněný kombinací kůže Nappa a Alcantary. 

Nejnovější zaváděcí Mercedes C63 AMG debutuje na Hockenheimu během tohoto víkendu, ovšem vozy C63 AMG pro DTM jezdily jako Safety Car již dříve. Stroje Mercedes AMG zavádějí závody DTM již od roku 2000 a sedan Mercedes – Benz C63 AMG se této úlohy poprvé zhostil v roce 2008.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků