Mercedes C63 AMG facelift: nová tvář i pro nejlepší „Céčko” (spy photos)

Mercedes v rámci třídy C zjevně nehodlá nechat kámen na kameni. V posledních dnech se k nám dostala řada špionáźních snímků zachycující jak faceliftovaný sedan, tak i zásadně přepracované kupé CLC, oba vozy jsme navíc mohli vidět v akci na špionážním videu. A dnes tu máme další zajímavou zprávu pro ty, kteří v mládí sbírali céčka - omlazení se dočká i vrcholné provedení C63 AMG.

Varianty AMG hrály v nabídce toho či onoho modelu Mercedesu vždy tak trochu vlastní ligu, proto si zaslouží zvláštní pozornost i při plánovaném faceliftu. Nejednou se již stalo, že omlazení postihlo základní model, ale variantu AMG nikoli, nebo naopak. Po posledním „zásahu” našich špionážních fotografů si ale můžeme být jisti, že facelift tentokrát stihne AMG verzi stejně jako základní provedení.

Změny se i v případě „áemgéčka” dotknou především předních světlometů, předního nárazníku a kapoty motoru. Lehký lifting stihne i zadní nárazník a koncová světla. Krom očekávatelných modifikací interiéru a nabídky výbavy zatím nemáme zprávy o tom, zda se facelift dotkne i výkonu motoru. Ne snad, že by jeho 457 koní bylo málo (popravdě, je to nejvíce mezi ostrými evropskými sedany a kombi této třídy), nicméně konkurence nikdy nespí a za pár let může C63 AMG svou výjimečnou pozici snadno ztratit.

Na další detaily si tedy musíme počkat, ani přiložené snímky více než úpravy zevnějšku neodhalují.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová tvář s LED čeká i na nejvýkonnější vůz střední třídy dneška

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 10 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků