Mercedes C kupé se bude vyrábět, již od příštího roku v Brémách

Představitelé stuttgartské trojcípé hvězdy potvrdili, že příští rok se do pestré nabídky modelů zařadí novinka v podobě dvoudveřového sportovně laděného kupé na bázi modelu C. Ten by měl být svým charakterem podobný s, o kategorii vyšším, kupé třídy E, novinka bude mít ovšem zkrácenou platformu a oproti sedanu třídy C zřejmě i znatelně jinou cenovku.

Dvoudveřové „céčko“ má oproti svým ostatním společníkům z modelové řady působit mnohem exkluzivněji a receptem na úspěch má být, že oproti vyššímu E kupé bude i za relativně přijatelnější cenu, zda se ovšem modely nebudou „ochuzovat“ o zákazníky ukáže až čas. Každopádně, oficiálního debutu se dočkáme na podzim na pařížském autosalonu, výroba nového modelu oficiálně začne příští rok v brémském závodu zaměstnávajícím v současnosti kolem 12 600 zaměstnanců.

Pro úplnost připomeňme, že Brémy jsou rodištěm široké palety modelů, v současnosti jsou zde vyráběny modely C sedan a kombi, GLK, obě varianty modelu třídy E, SL a SLK.

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků