Mercedes C 2011: vítej, velký facelifte

20 komentářů

Tom
27. prosince • 15:25

"Kombinovaná spotřeba dle norem přitom klesla o masivních 31 procent neboli 1,5 litru benzinu na 6,8 l/100 km." Ta procenta si neumí spočítat redakce nebo výrobce?

bety
21. února • 15:46

Myslíte si,že ta benzinová verze ve městě bude na té spotřebě prům- 7L ??? Pokud by to tak bylo,tak je to výhodnější jak CDI při dnešních cenáh co vy na to ?

nekdo
1. ledna • 20:03

Vyrobce... Zminovali to ve videu ;-)

George
25. prosince • 2:35

Na to,ze je to obycejny cecko tak docela pekny.

homer
25. prosince • 1:19

Další automobilka který došlo že se dá deklarovat jakákoliv spotřeba a nic se neděje když je realita i o 30% výš - prostě metodika měření. Nejvíc mě pobavily hodnoty velkejch benzínů - to pak můžou dýzly rovnou zrušit.

kuk
24. prosince • 22:59

SDĚLUJI GARÁŽNÍKŮM,ŽE SMRŤÁK MÁ TRVALÝ BAN:-D:-D:-D:-D

antizelený smrťák
24. prosince • 20:51

Dacia je 4x lepší než Meďour

ipkis
24. prosince • 12:52

mna na tomto medaku zaujalo asi len to ze brzdove celuste na zadnych kolesach su umiestnene blizsie k zadnemu narazniku a na vacsine aut je to prave naopak

Diesel
24. prosince • 11:24

Tie max. vykony pri slabsich naftakoch su naozaj dosahovane v 2800, resp 3000 rpm alebo je to chyba ?

WinDiesel
24. prosince • 13:08

Není to chyba, 2143 ccm, OM651, 2,1 CDI jsou všechny vybaveny biturbem, čím menší výkon-krouťák se u nich požaduje, tím je křivka plošší, solidní krouťák je k dispozici již v 1000 ot/min a výkon je holt k mání jiř ve 2800 ot/min potažmo ve 3000 ot/min.
A řada 180 CDI / 200 CDI / 220 CDI / 250 CDI bude ještě doplněna verzí 300 CDI (diesel hybrid) s parametry 6 válce a spotřebou nižší než mají 4 válce (165 kW a 580 Nm).
Hezká sestava a zajínavá alternativní nabídka.

Lukas-E30
24. prosince • 13:43

jediny Bi-turbo je 250CDi, zbytek sou obyč jednoturba.než přijde C300CDI bude ještě chvíli trvat, nejdřív letos v zimě ukážou E300CDI (což je 250CDI + elktromotr), a pak se možná časem dosatne do C-čka

WinDiesel
24. prosince • 16:06

300 CDI dieselhybrid jde i do třídy S, ML a E, takže určitě dříve než v zimě, ve Frankfurtu se to jistí. Mají to hotové, možná vypustí krakena i dříve.

WinDiesel
24. prosince • 16:04

Mýlíš se, biturbo jsou na 100% i CDI 220 (125 kW). Těmi ostatními si nejsem jist, ale předpokládám, že by bylo dražší vyrábět 2 typy turb místo jednoho, jakkoli drahého, v sérii může být levnější.
Biturbo jsou i Sprintery, to je na podporu mého tvrzení.

Antiautomat
24. prosince • 10:35

pozitivne kvitujem ze maju dost rozumu aby na ten vynikajuci 350 nedavali ziadne trapne turbo. A cakal som skor ksichto-zdvih na tu zadnu cast, tej prednej mi nic nechybalo, zato ta zadna mi citelne vadi. Inak prima kara, hlavne s tym velkym v6. Prijemne sviatky vsetkym :-)

lethal924
24. prosince • 8:29

Designerum u MB se asi libi ty silene svetla z octavie 2 fl. Aspon ze to udelali trosku decentneji...

ToMIG
29. prosince • 17:39

Což o to kopírujou - nekopírujou, hlavně je to hnus. Doteď byl design moc pěknej "mercedesáckej", tyhle světla to je korea a hnus...

k1
24. prosince • 12:24

V tom případě to octavia okopčila od MB SL - igadgetszone.com ...

lethal924
29. prosince • 1:09

nerikam ze ne. ale tohle je vic podobny oktavce, nez oktavka SLku...

¨
24. prosince • 12:39

presne tak

Daja24
24. prosince • 10:18

přesně tak.....uplná octavia..i s těma mlhovkama dole

Doporučujeme

Články odjinud