a jak probíhá to zatáčení... Jako z takhle nízkým autem, které doslova leží břichem na zemi, jak docílejí odpružení ??? O nerovnostech vozovky nebo dírách na českých silnicích ani nemluvě.
Já bych si to dovedl představit, tak že ty kola se po roztočení smrští (myslím ty lamely nebo koše nebo jak to nazvat) takže se průměr kol vlastně zvětší no a tím už vznikne kontakt mezi vozovkou a kolama. No a odpružení budou asi taky obstarávat ty kola samotný. Mě se náhodou tenhle konecpt fakt moc líbí a kdyby se to vyrábělo hned bych pro jeden letěl. Fakt se to Mercedesu povedlo.
Kola se neotáčejí, tohle je jen studie, laminátová socha.A ohledně odpružení nízkých aut - většinou jsou to tvrdá auta, nejezdí se v nich pohodlně, koneckonců k tomu účelu stavěna nejsou. Odpružení je jen takové, aby si člověk nevymlátil všechny zuby, ale jinak je to pořád jen taková lepší motokára (a malinkou výkonnější ;)). Výhodou (a nutností) je, že má člověk lepší kontrolu nad tím, co se s autem děje.
pohled ze predu na kola mi propomina takove ty stare rotacni sekacky na travu :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.